Recenze (339)
Stvořeni pro lásku (2000)
Jsou filmy dělané na efekt, na detail, atp. Tenhle má přesně to, co se dá očekávat, nicméně není zde naplněn takový jakože ideál :D Prostě mi efekty detailu dělaly větší problémy než u Amélie například. Nemůžu si pomoct, 4*.
Agent bez minulosti (2002)
Kromě Damona opět podala perfektní výkon i Franka - od Loly ještě trochu povyrostla, a moc jí to sluší. Začátek je s dobrým koncem, a člověk se díky tomu vždycky bude těšit na dvojku :). 5*
Černá kočka, bílý kocour (1998)
Dosti hluku na můj vkus, že? ale na sto to není - tak na 4*
Bejvalek se nezbavíš (2009)
Tak na tenhle styl ouplně nejsem, na druhou stranu mě film zaujal (to nebývá zvykem u romantické komedie), takže jsem u něj vydržel. 3 hvězdy
Crash (2004)
Paráda. Ideálně k tomu nic nečíst, jen tak zběžně mrknout, kdo tam hraje, a pak si jen tak užívat. Wow. Takový podobenství, Gran Torino opačně - z pohledu etnik. 5 stárz
Umberto D. (1952)
Výkon hlavních představitelů mi přišel naprosto přirozený, nestrojený. A taky, že jo. Šak to taky byli neherci. Jenže herci neherci, film na nich závisí, ale pokud je příběh nedostatečně hluboký (jo, pokud tam není nějaká mystérie, tajemno - jako např v Uchu), pak nemohu dát extra super hodnocení. Možná, kdybych nevěděl (ano, doporučuju, smažte proboha obsah u tohoto filmu - spoiler jako prase!!!), co a jak bude, pak by mě závěr mohl dostat... Kerej vůl to vyráběl - ten oficiální text distributora. Dokonce jsem měl chuť dát 3, ale za Battistiho a Casiliu o jedna výš na 4 *. P.S.: jak říká Jondzavid - podobné herecké výkony lze vidět u neherců v íránských filmech. Ještě jednou taky připomenu kroměřížské ochotníky v Uchu.
Maltézský sokol (1941)
Jop, je to Noirovka, ale například proti Sunsetu o dost smysluplnější. Navíc jsem díky Sokolovi pochopil další narážky z Mazaného Filipa :D. No. Bogart nebyl zas až takovej hroznej. Je to za slabších 5*
Zlaté opojení (1925)
Jsou lepší Chaplini, no a jsou horší. Skoro tak dobré, jako City lights, jenže jenom skoro (zvlášť pak v porovnání s Busterem a jeho Sherlockem nebo Generalem...). 4*
Třetí muž (1949)
Neměl jsem z vyzdvihovaného filmu takový požitek, jaký bych si byl býval představoval. Nějak mi zde neseděla ta akce, podobně jako scénář. Nebyl to ani Občan Kane, nebylo to ani Psycho - jen něco mezi tím. I když něco za čtyři hvězdy, o tom by si mnoho mohlo nechat jenom zdát. 4*
Krátký film o lásce (1988)
Na televizní film neuvěřitelně působivé. Minimalistické, dramatické a originální. 5*