Recenze (23)
Tři dny Kondora (1975)
Napínavý paranoidní politický thriller ze 70 let. Všechno v pořádku!
Smrt darebáka (1977)
Skvělý paranoidně politický thriller.
Modlitba bruslařů (1990)
Viděl jsem jako malej na OK3 a byl jsem nadšen. Viděl jsem jako starej z uložto (ta samá verze včetně loga OK3) a nadšen jsem už nebyl. Ani nostalgie nefachčila. A to se jinak vracím rád a často...
Křídla Honnêamise (1987)
Příjemný pomalý film s úžasným vizuálem.
Rychle a zběsile 10 (2023)
Nejtrapnější záporňák v jakémkoli akčním béčku ever. Ostatní blbiny kolem na standardní úrovní R&Z + samozřejmě vole RODINA!
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Pominu-li zápletku, která je sice aktuální, ale z technického hlediska víc než úsměvná, tak je to celé navíc dost nuda.
Flash (2023)
Díky absolutně žádnému očekávání jsem byl příjemně překvapen, že to není tak špatný. Na DC film.
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
Oproti prvnímu dílu to ztratilo tempo z důvodu častého mudrování nad otázkami rodinného života a přátelství apod. Takže 1 * dolu.
Vražedné hry (1986)
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Nejslabší marvelovka ever. Vytratil se vtip, originalita a hravost.