Poslední recenze (4)
V Bruggách (2008)
Po shlédnutí filmu jsem se do Brugg vydala (vylezla jsem na věž, šla se mrknout na Ježíšovu krev,... :-)) a rozhodně jsem výletu nelitovala. Proč? It's a fucking fairytale town! :-)
Most (2011) (seriál)
Super zajímavá severská záležitost. Postava Sagy je bezesporu velice zajímavá a pro mě mnohdy i "normálnější" než Martin. První série je velice povedená, druhá z mého pohledu trochu slabší, ale to je celkem jasné vzhledem k tomu, že SPOILER scénárista už neměl takovou půdu pro přípravu příběhu osobně propojeného s vyšetřovatelem KONEC SPOILERU Jinak je určitě velice zajímavé i zjištění, jak moc si je dánština a švédština podobná.
Interstellar (2014)
Pro mě osobně mírné zklamání. Řadím se mezi fandy Nolanovy tvorby, ale v tomhle případě se se mnou minul. Předchozí Inception se mi líbilo o poznání více. Nelíbil se mi patos ohledně příběhu na zemi a hlavně mi vadily nelogické záležitosti. SPOILER - proč v knihovně opět dával dceři a sobě vzkaz "STAY", když věděl, že na něj nezabral? Kdo vlastně vytvořil onu černou díru, když lidé na to v téhle fázi technologii očividně něměli?KONEC SPOILERU Scény z vesmíru, respektive neprobádaných planet zajímavé, kdyby se soustředili jen na vesmírný příběh, možná i bez snahy o zacyklení, mohlo to být lepší.