Recenze (1 459)
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Excelentní kousek na plný počet bodů. Bohužel se vždycky najde nějaká pipina s hlavou plnou ideálů.
Boj sněžného pluhu s mafií (2014)
To nevymyslíš! :) královsky jsem se bavil...
Americký sniper (2014)
Super! Skoro tak dobrý jako Hurt Locker. Jenom věčná škoda toho jak skutečnej Chris Kyle skončil. :(
Predestination (2014)
Hmm na dnešní poměry super záležitost, jinak je to takové nedotažené, ale stejně je to super oproti těm sračkám co jinak promítají v kinech :) za kouknutí určitě stojí! (prostě Heinlein - předloha velmi kvalitní).
Mezi náhrobními kameny (2014)
Velmi dobré!
Spása (2014)
Vůbec se nebojím dát plný počet za pěkně odsýpající, krásně naturální a svěže krvavý western (drama) se smutným Mikymausem a Evičkou nemluvící v hlavních rolích. Parádička a trochu pikantnější jednohubka na příjemný večer. Velmi doporučeno!
Na hraně zítřka (2014)
Nečekal jsem, že to bude až tak dobré! :) (i když Oblivion se mi líbilo víc, bylo tam víc příběhu a psychiky)
Coherence (2013)
Móc pěkný! Sympatičtí herci a moc pěkný, velmi příjemné překvapení! Trochu na přemejšlení, žádní mimozemští hnusáci, škoda :) super!
Pečovatel (2014)
Hustýýýý! Trochu dost vláčné a pomalé, ale o to mrazivější. Smutný je, že takových úchylů může mezi námi být mnoho. A hnus je, že až je chytnou, tak se hned objeví spousta jejich "obhájců", že za to nemohou, že nemůže být trest smrti apod. Vždy se najde spousta "pravdoláskařů" a jiných užitečných idiotů. Na takový úchyly jedině trest smrti, žádná léčba!
Cizí oběd (2013)
Po dlouhé době opravdu pěkný film! Velmi doporučuji, pohlazení po duši, opravdu pěkné. Málo akce ale hluboká myšlenka.