Recenze (1 459)
Seklusyon (2016)
strašidelně pomalé, nudné a uspávací.... zralé na odpad... jedna hvězda za obživlou sochu :)
Mlha - Pequod (2017) (epizoda)
to skutečně muselo dát hodně práce sehnat tak debilně nesympatický obsazení :(
Všechno nebo nic (2017)
Celkem tragedie. Bohužel. Příběh hloupoučké zlatokopky. Herci nemají co hrát a ani jim to moc nejde. No přetrpět to, to je fakt dost hrůza. Lepší jít spát. Jedna hvězda za teplouše a jeho Lea (keď on je taký krehký!)
Bokeh (2017)
Hezké exteriéry, ale to na film nestačí. Velice slabí herci, toporní jak islandské dřevo, stupidní dialogy a prakticky žádný děj. Křeč jako prase a nuda nuda nuda... nic se neděje a stupidní konec. Totální ztráta času, velmi nedoporučuji!
Duch ve stroji (2017)
Plochá, nudná a podprůměrná záležitost. Johanssonka je naprosto tragická, hraje jako dřevo s jedním výrazem přilepeným na xichtě. Mohlo to být ale horší, kdyby to vzala třeba Angelina - koukat na její ručičky= hůlčičky by byla ještě větší tragédie. Jinak ani kopec digitálních triků to nespasí, aby to nebyla velká nuda. Se slzou v oku vzpomínám např. na Blade Runnera. To byla jiná liga.
Collateral Beauty: Druhá šance (2016)
Jedna hvězda z nostalgie - jinak strašně nudná sračka, na howno! Koukat se na to nedá, po cca 30 min jsem usnul a znova do toho už nejdu... o ničem a totální zbytečnost.
Instalatér z Tuchlovic (2016)
Jedna hvězda za Tuchlovice, měli tam výbornou zmrzlinu. Jinak je to ryzí odpad!
Velká čínská zeď (2016)
Jedna hvězda za pěknou číňanku a za Pedra, jinak těžká nuda a směšná cypovina to je :(
Pasažéři (2016)
Strašidelná sladkobolná sračka režírovaná pane Tydlydumem. SPOILER: Zhýčkaná fejsbůčková blogerka, která o sobě ve společnosti ráda tvrdí že je SPISOVATELKA letí osidlovat planetu. Ty wogo, to je to nejdůležitější, co osadníci potřebujou. Blogerku! Vyroste víc chleba a bude co jíst! Budou tam tisknout její slaboduché knížky, plné jejích plochých pocitů, jak vstala, dala si snídaní pro ZLATÉ pasažéry a pak si šla zaplavat do bazénu. Ty wogo to jsem fakt nežral. Pak se chvíli píchá a vypadá to jako soft porno ve vesmíru a pak se to zase trochu sere, probudí se velkej černoch, když to vidí tak ho to rychle votráví (ten její zpruzenej xicht) a tak to rychle zabalí. Potom to začne trochu kouřit a připalovat a pomocí zamilovaného nekňuby zapnou velký větrák, vyvětrají hořící atomový reaktor a je to zase v cajku! Ty wogo! Malinko nám ten blbeček umře, ale to není pro peroxidku žádnej problém, nakonec je všechno sichr, ukápne pár slziček a Sex ve městě (pardon, Sex v kosmu) může pokračovat. A letíme dál... a láska má děj! :(
V zajetí kouzel (2015) (seriál)
Už ani druhý díl jsem nedal, další seriál o dětech a pro malé děti :( převeliká nuda a řešení "strááášně" důležitých problémů (asi pupínky apod.) no nuda jako prase! Jedna hvězda za pár pěkných pipinek, ale to je na seriál jaksi málo...