Recenze (1 459)
War Machine (2017)
Bombice, královsky jsem se bavil Pittovým hereckým koncertem :) super prdel!
Priťaženije (2017)
Celkově spíše slabší, ale několik pěkných triků, jinak naivní jak 13letá panna :( Ale i tak je to lepší, než patetická US produkce. Škoda té zbytečné romantické linky....ale zase vím, že jsou mimozemšťani vlhkým snem mladých dívek a umí senzačně líbat.
Rozpolcený (2016)
Naprostý herecký koncert McAvoye, kterému celkem zdatně sekunduje (kukadla poulící) Anna Taylor-Joy! Well done! I s malým kašpárkem a malým rozpočtem jde zahrát velké divadlo! ... Viď Hedwigu!
Pontypool (2008)
4 hvězdy za hodně neotřelý nápad - bohužel provedení je takové trochu laciné, ale jinak OK
Tajemství smrti slečny Neznámé (2016)
Krátké a dobré! Dokonce velmi dobré, několikrát jsem si málem krůpnul do textilu :)
Spectral (2016)
Na to že jsem skoro nic nečekal jsem toho dostal až až.... celkově naprosto super, pro milovníky sci-fi! Škoda jen toho povrchního "vysvětlení". Ale jinak celkem bombice!
Morgan (2016)
V průběhu vás serou ty nekompetentní blbci, ti ale dostanou po zásluze a konec se dá odhadnout. Jen si říkám, kde sakra vzali takovou mrňavou prcinu (L4)?
Desierto (2015)
Prima film na studené zimní večery. Vypadá to pořád dobře, dobře a pak se to nakonec pokaká... škoda! No nemůže mít každej film šťastnej konce :(
Channel Zero (2016) (seriál)
Prima, zajímavý. Jen pořád ani po posledním dílu nevím proč měl po celým těle ty zuby? Poradí někdo co to jako má znamenat?
Teorie tygra (2016)
To znám :) (a tchýně je v tomhle přebornice)