Recenze (1 459)
Hlasy (2020)
Nic nového, takové klišé... docela slušně udělaný asi do 2/3, pak se to začne ukazovat a jde to IMHO dost do kopru. 100x vylouhovanej pytlík čaje už není mým šálkem... slabota!
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Vítězství peněz a kompletního vytěžení Tolkiena až na kost :( škoda, ale bohužel už podprůměrná záležitost, kterou nezachrání ani tuny digitálních efektů, chvílemi jsem měl pocit, že sleduju animák s kresleným Legolasem...
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Celkem veliké zklamání. Vše působí jako PC pro hra malé děti. Je vidět, že je to točený pro prachy tak, aby do kin v US mohly i úplně malý děti. Jednou se to vydržet dá, ale neporovnatelně horší než LOTR 2 a především LOTR3. Tohle je slabej odvar. Metrosexuální přiteplalý elfové a gumový trpaslíci, hnus velebnosti. Aspoň že ten Thorin Pavéza se celkem povedl.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Čím dál tím víc pohádka pro malé děti než film podle předlohy. Digitální triky chvílemi tak trapné až jsou k smíchu (skákání Legolase po hlavách trpaslíků v sudech). Je to celkem utrpení vydržet až do konce.... /jedna hvězdička za draka, ten má super hlas/
Hon na čarodějnice (2011)
No s mozkem na idle se to vidět jednou dá. Škoda těch trapných čarodějnic s ksichtama Eddieho od Iron Maiden. Démon pak byl vysloveně digitální průser jak vrata! Ono je často méně více. Ušetřené peníze za velmi trapné digitální efekty by se daly vrazit do lepších rekvizit (bojovat křižáky v brnění pěšmo v písku jsem fakt nikdy neviděl, a jak upalovali, jak kdyby měli na sobě jenom plastik a pár hadříků a ty měčíky, málem jsem si krůpnul smíchy...) No slabota převeliká. Perlman vynikající, Cage podprůměr (v poslední době jeho standard, bohužel :)
Hora mezi námi (2017)
Nebylo to celkem špatný, sympatičtí herci, škoda toho konce, chudák černoušek opuštěnej.
Hory zalité krví (2009)
Natočeno dětmi pro děti??? Další slátanina na spaní u TV. Otřesná blbost. A ta "blonďatá krasavice" - dcera Kačera Donalda, s příšernou tlamou napíchanou silikonem (Sophie Monk) + další překrásné anorektické šestnáctky (?). To budou za chvíli točit filmy s malejma dětma nebo co? :( Fujtajbl!
Hořící keř (2013) (TV film)
Zatím s odřenýma ušima na jednu hvězdičku, časem možná i na odpad! Odporně melodramatické, nabubřele nudné. Spíš to vypadá na pokračování seriálu Retro z ČT24 s rozbitou melodramatickou linkou, kostrbatě popisující události počínající normalizace naivníma očima prvňáka na ZDŠ. Heroicky hrozné!
House Hunting (2013)
Jednou se to vidět dá celkem v pohodě. Strašení se nijak moc nekoná, taková oddychová vycpávka. šedej průměr :(
How It Ends (2018)
Hodně průměrná záležitost, ale jednou se to dá... poměrně slabé herecké výkony (nejhorší mi přišla ta "dcera" to byl tedy zjev, naštěstí se tam moc nepletla). Whitaker klasika, starý bručoun, zbytek jen sekunduje a moc se neplete pod nohy...