Recenze (1 459)
Matka (2023)
Jedna hvězda za Lopezovou, ten její kukuč neomrzí. Kouká se na ní o trochu líp než na Anželínu Žolíí. Ale stejně, měkká hezká ženská bez svalů mlátí chlapy jednoho za druhým, střílí vysoce výkonnou puškou atd. atd.... umí spíchnout bombu z hajzlpapíru a tekutýho mejdla na ruce, to jsem čuměl! Je nebezpečná i na WC.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Jedna hvězdička za hezký holky. Jinak o prdu, totální nesmysl s klíčkem a AI, která je schovaná v kloudech. No těpic, kterej Eman v Hollywoodu takovou blbost zase vymyslel?
Mluv se mnou (2023)
Lehce nadprůměrné, kdy to chytne aspoň nějaké grády až ke konci. Kdo to nevzdá v prostřední třetině, kdy to stojí celkem dost za howno, tak se dočká na konci...
Monarch: Odkaz monster - Následky (2023) (epizoda)
Ty wogo, co je tohle zase za paskvil!? Spousta keců a "tajemných" náznaků o howně (jako vždycky) a občas se tam jako mihne nějaká ještěrka... to je jako celý?
Monarch: Odkaz monster - Odjezd (2023) (epizoda)
Aaaa, taky někdo oživil starýho Kurta, no ty kokos. A začíná z toho být seriál pro náctileté zabržděné američany. Tak tohle opravdu ne, to vzdávám, na to se koukat nedá. A ta lítací ještěrka na konci, to se "umjelci" s CGI ožrali nebo co? FUJ!
Můžem i s mužem (2023)
Prakticky nekoukatelné. Partička více či méně vyžilých žen se pitvoří o závod, která bude víc za kravku. Nemá to vůbec žádný děj a směřuje to odnikud nikam. Ztracený čas. Nemohu doporučit ani jednou ke kouknutí, lepší sledovat jak roste tráva nebo jak schne barva.
Nadace - Král a plebejec (2023) (epizoda)
A super! Tak tady máme homosexuální linku! Ty wogo tak to mi stačí, proč s tími musí pořád otravovat? Kdo je na to jejich ocicmávání zvědavej? Fujtajbl!
Nadace - Nakouknutí do temnoty (2023) (epizoda)
V seriálu se nám to začíná pěkně černat, nechápu proč si černoši nenatočí vlastní seriál? A ty nesmyslný dialogy, který nemají hlavu ani patu, když u toho začnete přemýšlet, tak zjistíte, že to má s puvodní knižní předlohou společný snad jenom název a původní ideu. Veliké zklamání.
Nadace - Ve stínu Seldona (2023) (epizoda)
Pokud jste to někdo četl, tak silně nedoporučuji se na to vůbec dívat, nezustal kámen na kameni a jen ten vizuál je občas hodně dobrý. Hezkej šukec a pak pěknej souboj. Jinak děsná blbost.
Napoleon (2023)
Jedna hvězda za Jáchyma Fénixe a jedna hvězda za digitální bitvy. Jinak to stojí za hovínko, čumět donekonečna na to, jak se Jáchym hádá se svojí starou Jozefkou, ta mu z gustem nasazuje parohy, a tak pořád dokola. Občas si někde Jáchym trochu zabojuje, pošle na smrt vyšší desítky tisíc vojáků a jedeme dál. SPOILER: zajímavá vložka se starobylým "odstřelovačem".