Recenze (2 060)
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Timur je dobrej rejža a akci jsem si užil dokonale. Ale ten šílenej scénář a čert vem...příběh? Nee
Absolvent (1967)
Parádní filmek s úžasnou hudbou a fantastickým Hoffmanem.
Absolventka (2009)
Takový obyčejný příběh, ani bych to nenazval komedií. Je plynulý a celkem příjemný. Můžeme si v tom najít svou osobní rovinu a to je plus.
Accident Man (2018)
Režisér si potrpí na vypravěče počas příběhu. U Savage dog to bylo vyloženě chybné, tady to jen trochu nesedí. Akce je hodně slušně nasnímána a nenudí to.
Accident Man 2: Zabijákova dovolená (2022)
Komediální akcička. Vypnout hlavu, užít. Víc nic.
Adam (2009)
Vynikající film. Opravdu vynikající. Ale tvůrci záměrně vynechali klasický happy end. No...v tomto případě to filmu spíše uškodilo.
Addamsova rodina (2019)
Taková skvělá šance... A pohnojit to tak pitomou zápletkou. Seriál z šedesátých let je nádherný. Další dva filmy se staly kultem... A teď tohle. Docela ostuda. Přitom v některých fórech je ten potenciál cítit.
Adios Django (1966)
Až na to nekonečno nábojů to je dobré. A v galerii je tady screen z filmu Django, ne z tohoto snímku.
Adult Beginners (2014)
Překvapivě dobré.
Agent bez minulosti (2002)
paráda, paráda, paráda. No prostě výborný film