Recenze (2 062)
Sladká Irma (1963)
Slabá místa vyplňují skvělí herci
Neviditelná (2019)
Jeden z těch milých malých filmů, které si už nepustíte, ale napoprvé vás prostě potěší.
Pan Roberts (1955)
Fantasticky zahraný film s hořkosladkým průběhem i koncem. Podle mě opravdový klenot, hlavně díky hercům.
Muži v černém: Globální hrozba (2019)
Být to samostatný film, užil bych si to a dal s klidem čtyři. Ale tohle má být MIB. Takže... Super efekty, ani herci mi vůbec nevadili (i když, Will tam prostě chyběl), ale co ten od počátku prokouknutelný scénář? Já fakt už od prvních scén odhadl celkem přesně, jak to bude končit. Trapný! Předchozí díly tuhle záležitost naprosto s klidem drtí snad úplně ve všem. A humor? Ten taky zapadl do rutiny. Chápu to zklamání, MIB je značka, na které jsem vyrůstal. A někdo ji tu řádně zprznil.
John Wick 3 (2019)
Zase nabušený až po strop.
Dobrodružství mladšího a chytřejšího bratra Sherlocka Holmese (1975)
Pár dobrých vtipů zakryje většinová trapnost a nuda. Jsem milovník Wildera i Holmese, ale tohle se moc nepovedlo. Wilder napsal a zahrál mnohem lepší filmy. Mnohem lepší!!!
Pan Wonka a jeho čokoládovna (1971)
Krásné a narozdíl od remakeu to není zbytečně přeplácané umpalumpy. Gene Wilder je fantastický.
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Tohle se nepovedlo. Několik nesympatických postav a špatné písničky umpalumpů to vyloženě kazí. Na umpalumpy se tu klade moc veliký důraz. Je vážně vidět, jak říkal Wilder, že Burton to točil jen pro peníze. Snad jeho nejhorší film, přeplácaná kravina. Burtone, tohle jsi vážně podělal. Verze s Wilderem je mnohonásobně lepší.
Invader ZIM: Enter the Florpus (2019) (TV film)
Film má hodně dobrý scénář a je to vcelku vtipná záležitost. Škoda jen té infantilní animace, která se mi vůbec nelíbila. Nicméně nemůžu říci, že bych se nudil.
Detective Dee: Čtyři nebeští králové (2018)
Kouzla a čáry a animace good. Ale málo kung- fu a to sorry, o to u těchto filmů jde. Nenudí to, ale Dee je zde po stránce bojové v podstatě na nic. Lehké zklamání.