Recenze (2 062)
Základní instinkt (1992)
Hvězdička dolů za rádoby šokující a stupidní konec.
Jak nežít svůj život (2007) (seriál)
Pokud mě tři díly neuvěřitelně nudí, čtvrtý už nezkouším. Tahle výtečně ohodnocená hovadina mě absolutně zklamala.
Logan: Wolverine (2017)
Pořádnej odchod legendy.
Muži sobě (2012) (seriál)
Danny Masterson je fakt hustej sympaťák. A tenhle seriál mě prostě hrozně baví. A to drama bych vyškrtl.
Nová holka (2011) (seriál)
Docela nudná záležitost. Bohužel.
Obr Dobr (2016)
Pro děti perfektní, pro dospělého už tolik ne. Ani nevím proč
Svatyně (2008) (seriál)
Svatyně je pouze koukatelná. Místy má skvělé momenty a historii mystérií, ale většinou...i režie to kazí. Herci ovšem nejsou špatní, hlavně Amanda...no, to je srdcovka. Po úvaze, některé díly jsou ale opravdu silné a dobré.
Táta je doma (2015)
Zábava na jeden večer
Můj kamarád drak (2016)
Film měl možná nějaká slabší místa, jako celek je ale moc krásný.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Pro znalce série naprostá lahůdka