Oblíbené seriály (10)
Hvězdná brána (1997)
Můj úplně nejoblíbenější sci-fi seriál. skvělé postavy hlavně Teal'ca a Jacka O'Neilla.
Červený trpaslík (1988)
Nejlepší komerčně úspěšný britcom
Futurama (1999)
100% lepší než simpsonovi
Alfred Hitchcock uvádí (1955)
Akta X (1993)
Fullmetal Alchemist (2003)
Moje neoblíbenější anime.
Hellsing (2001)
Jedno z nejlepších anime vůbec.
Gilmorova děvčata (2000)
Podfukáři (2004)
Brilantní britský seriál.
Dr. House (2004)
Velmi dobrý seriál, ale bohužel ne všechny díly se drží vysokého standartu který tento seriál má. 90%