Recenze (235)
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Téma je to určitě zajímavé a je dobře, že ho otevřel tak slavný ansámbl, nicméně zpracování je úmorně dlouhé a informací přináší poskvornu.
Jawan (2023)
Bollywood to zase dokázal! Několikrát jsem se rozbrečel u sledování tohoto filmu.
Miláček táta (2022)
Bylo mi trapně při sledování za obě hlavní postavy. Toto je cringe pro dospělé.
Zabiják (2023)
Velice nudný film o odplatě. Nerozumím tomu nadšení, kompletně mě minulo. Hooodně to připomíná Drive a tak dávám i stejné hodnocení.
Čužaja (2023)
Opravdu silný a neobyčejný film, ještě ho budu muset chvíli vztřebávat a zjišťovat, co si z něj odnést.
Apaches (2023)
Sýrová Francie přelomu 19. a 20. století. Film o ženské duši v evropském stylu.
Dobrý šéf (2021)
Bohužel poněkud nudné, komedie to je jen místy, film by mohl být svižnější a následky činů vážnější.
iNumber Number: Zlato z Johannesburku (2023)
Nechápu zdejší rasismus. Jak může dát někdo filmu odpad? Je to na vás moc černé? Tak na to nekoukejte.
Nová hračka (2022)
Smích i dojetí, film vzbuzuje emoce, nebrání se sociálním otázkám. Za mě velmi povedené. Jedna hvězdička dolů za místy poněkud hluchá místa.
Tři fúrie (2023)
Je to akční nářez a na zemi původu i celkem zajímavé vizuály. Ani příběh nebyl úplně blbej, dávám 70 %.