Recenze (324)
UFO - nejlepší důkazy (2006) (seriál)
"UFO: Worst (!) Evidence"
Pod kontrolou (2008)
Oplatí sa vidieť už len kvôli šialenej policajnej dvojke a Julii Ormond, ktorá je tu v tak atypickej úlohe, až z toho (všetkého) ostane divák v závere filmu poriadne zmätený:)
Spartakus (2010) (seriál)
Najvýstižnejší je komentár užívateľa Flipper.
Harold a Maude (1971)
Sila lásky...
Duch doby: Dodatek (2008)
!!! "Intelligent management of the Earth resources" !!!
Nejlepší z Brooklynu (2009)
Slabá, slabučičká trojka!
Cestoviny (2001) (pořad)
Stará dobrá vec televíznej zábavy.
Kukuřičné děti 2: Poslední oběť (1992)
1/10
Magická hlubina (1988)
Krásne spomienky z detstva...
Krvavý sport (1988)
Tento film mi bol odporučený (áno priznávam, jednalo sa o mierny nátlak zo strany blízkej osoby:)) s tým, že ide o klasiku s JCVD vo svojom žánri a že aj napriek tomu, že mi prídu tieto filmy úsmevné, musím ho určite vidieť. Tak je to tu... Musím uznať, že ovládanie techniky bojových umení zo strany hlavných predstaviteľov je obdivuhodné a pre bežného človeka je naozaj nepredstaviteľné (doslova!) ako extrémne museli na sebe herci makať (Tomčovi uznávam, že natriasajúce prsné svaly Yeunga sú fascinujúce:)), avšak už menej sa namakali na svojich hereckých výkonoch a tvorcovia filmu na samotnom deji, preto dávam 2*.