Recenze (324)
Osvětim - Zapomenuté důkazy (2004) (TV film)
„Koho by to napadlo? Kultúrny národ, Nemci, hudobníci, spisovatelia. Neuveriteľné. Nikto toto predsa nemôže urobiť!“
Poslední dny Sophie Schollové (2005)
Presvedčivý, dokonca mám pocit, že až minimalistický herecký výkon Julie Jentsch plný hĺbky a emócií vynikal v tomto filme nad všetkým. A ten záver... uf, poriadny tlak na city. Oplatí sa vidieť.
Oklamaný (1971)
Clint v úplne odlišnej úlohe, než sme zvyknutí. A jediná vec, ktorá je na tomto filme "špatně" nie je príbeh, ale samotný film. Nesadlo a hotovo.
V moci ďábla (2005)
Samotný námet naháňa hrôzu, ale to, akým spôsobom to bolo podané divákovi je neuveriteľné. Prvú pol hodinu som takmer nedýchala (doslova) a musím sa priznať, že som sa občas aj bála. Démonická atmosféra plná tajomna a strachu, perfektný výber hercov (uf, Jennifer Carpenter sa budem asi odteraz báť:) a k tomu súdna sieň... paráda. PS: Kam sa hrabú horory a iné "strašidelné" filmy?! Odporúčam všetkým, ktorí v horoch hľadajú niečo, čo tam nie je a radi by zažili taký ten skutočný pocit úzkosti a strachu.
Číslo 9 (2009)
Krásne. A myslím, že po technickej stránke je to najlepší animák, aký som doposiaľ videla.
Holka z města (2009)
Toto všetko tu už bolo a nebaví nás to!
Špinavé ulice (1973)
Na hercov sa pozeralo dobre, príbeh dokázal zaujať (až na niekoľko medzier), prostredie tiež, ale ako celok to na mňa až tak (ako som čakala) nezapôsobilo.
Povídky z New Yorku (1989)
Nenapíšem nič nové, ale Scorsesho poviedka jednoznačne najlepšia, Allenova už trošku pokryvkávajúca a tá Coppolova ma ani náhodou nechytila za srdce. Výsledná známka - slabučké 4*.
Princ z Persie: Písky času (2010)
Jeden z mála (!) filmov, pri ktorom som si povedala, že má hodnotenie, ktoré mu nepatrí.
Kick-Ass (2010)
Veľmi veľmi dobrá technická a grafická stránka filmu, to áno, ale príbeh príliš nezaujal.