Recenze (665)
Ozbrojení a nebezpeční (2009)
Jako špatný to rozhodně nebylo, což pak o to. Ale na druhou stranu nějaká filmová pecka taktéž ne. A to když měl N. Antal k dispozici takový herecký esa, tak to mohlo být přeci jen o něco lepší.... nevím, nevím... mám z Predators trochu obavy
Pach krve 3 (2009)
Jak to tak bývá: jednička představovala ještě horor se vším všudy, dvojka a trojka obyčejnou béčkovou, nechutnou a drsnou podívanou. Aspoň, že člověk se u toho nenudí vůbec, to se musí nechat :-))
Pan Dokonalý (2009)
Nebýt A. Bledel, tak si tohodle snímku nejspíš ani nevšimnu. But i love her, i can't help it. She's so much sweet :P
Pan Nikdo (2009)
Dokonale vymyšlený, to se musí nechat.
Pan Včelka (2007)
Pěkná pohádka. Pro děti ideální.
Paranormal Activity (2007)
Za pár USD natočena opravdu pořádná duchařina se vším všudy. S trochu větším rozpočtem si myslím, že O. Peli by to ještě hezky roztočil o něco víc a to by pak bylo teprve něco.
Parchanti (2010)
Lůzři jak májí být :)) Zábavná podívaná.
Pařba ve Vegas (2009)
Po delší době opět bravůrně zpracovaná komedie odlišující se od těch klasikých co jsou k vidění pořád. Začátek byl mírně pozvolný, ale jinak s postupem času sem se bavil víc a víc, takže pohodička největší........ 4* jistý
Pastýř (2008)
Van Damme předvádí, že do starýho železa ještě nepatří a pár tvrdých úderů pro něj není pořád problém rozdat. Filmy tohodle typu točí už dob kdy začínal a pořád si udržuje slušnej průměr. 3*
Pátek třináctého (2009)
Na úrovni 3* - 4*. Z mého pohledu mínus * za posledních 10 vteřin filmu...... jinak Jason jako řežník největší.... individuální, originální a nelítostný zabití všech zúčastněných.... + výstavní slečny, které se nebojí odhalit cokoliv ( proto asi ty scény, kterým by zřejmě mohly i lecjaký erot. filmy závidět :-D ) Njn, zásah Baye do filmu jde cítit na kilometry daleko :-)