Recenze (953)
Proměny českého zločinu (2002)
Velmi dobrý dokument, ale s odstupem času už ne tak zajímavý, protože většinu věcí už jsem viděl/slyšel jinde.
Světlonoc (2022)
Dobrý atmosféra, která ze začátku baví. Poté se děj začne zamotávat a stávat se nepřehledným a závěr už jsem dokoukal z donucení.
Kukačky - Série 2 (2023) (série)
Absolutně zbytečné pokračování, ve kterém se nic neděje. Vydržel jsem 5 dílů a pak to vzdal. Nulový děj, kde se pořád jenom všichni hádají. U první řady jsem doporučoval zkrácení na 8-9 dílů, tady to bylo dějově možná na 2. Herecké výkony super, ale scénář na úrovni Ulice.
Sex O'Clock (2023) (seriál)
Na poměry Novy nadstandardní seriál, který ale postupem času trochu ztrácí dech a hloupost chování postav se prohlubuje.
Ušák Chicky a Zlokřeček (2022)
Animace na evropské poměry velmi dobrá. Co se týká děje, začátek nebyl špatný a párkrát jsem se i zasmál, ale poté co se objevila prasata, co celé přestalo dávat smysl.
Fabelmanovi (2022)
Čekal jsem to lepší. Režie je kvalitní, ale scénář slabší, max 3*.
Chupa (2023)
Solidní rozjezd, ale zhruba od poloviny to začalo být hodně hloupé a závěr totální odpad. Pro děti asi ok, ale jako dospělý dávám lepší 1*
Zpívej 2 (2021)
Pěkný animák cílený spíše pro dětské publikum, ale některé fóry fungují i u dospělých. Za slabší a i trochu nudný začátek jenom 3*
Muž jménem Otto (2022)
Skvělý Tom Hanks a roztomilá a zároveň vlezla Mariana. Film s humorem, ale i melodramaticky. Krásná hudbě a pozitivní režie. Švédský originál jsem neviděl, tak nebudu srovnávat. Já byl spokojen, málokdy mě film baví od první minuty a udrží to až do konce. Trochu jsem měl nutkání srazit jednu hvězdu za splnění kvóty na transgender, ale nakonec jsem ti neudělal.
Děti Nagana (2023)
Překvapivě dobrý rodinný film s dobrým humorem a trochou nostalgie.