Recenze (953)
Stranger Things - Season 2 (2017) (série)
Temnější, drsnější a bez pomalejšího rozjezdu oproti 1. sérii. Za mě lepší než první série, která ale byla také výborná.
Chalífát (2020) (seriál)
Slabý rozjezd, kdy první 3 díly se toho moc neděje. Pak tempo stupňuje, ale úplně strhující to není a je tam i pár nesmyslných scén a myšlenkových pochodu postav. 3 dílny seriál nebo delší celovečerní film by byla bomba. Takto max 4*
Hospoda Na mýtince (1997) (divadelní záznam)
Slabý seminář a ani hra to až na pár momentů nezachranila. Písničky jsou spíše na obtíž, úplně bych je vynechal. Pro mě jedna z nejslabších her JC, nechápu místní nesmyslně vysoké hodnocení. Slabsi 3*
Strážci Galaxie: Sváteční speciál (2022) (TV film)
Zbytečný speciál.
Záskok (1997) (divadelní záznam)
Slabší seminář a pomalejší rozjezd jinak genialni hry je důvodem jenom 4*. V repertoáru DJC mám jiné favority. Ale věta "Ty nejsi Machova, ty si Mach, ty nejsi Vlasta, ty jsi Vlasta?" se mi vryla do paměti :-) Jak je ta čeština krásná.
Švestka (2001) (divadelní záznam)
Opět skvělý seminář i hra samotná.
Případy 1. oddělení - Série 3 (2022) (série)
Slabší než předchozí 2 řady, ale pořád nadprůměr české tvorby. Lepší 4*
Jitřní záře (2022) (seriál)
Jedna asocialni rodina a tolik problémů. Seriál špatný není, ale je to dost rozvlekle a místy zase velký časový skok. Zkrátit na 3 díly a byla by to pecka.
Ztracená kulka 2 (2022)
Lepší než první díl, ale scénář opět dost hloupý a nesmyslný.
Veselé příhody z natáčení (1988) (pořad)
S odstupem 20 let snižuji na 4*, už mi to nepřipadá dokonalé jako kdysi.