Recenze (132)
Maléry pana Šikuly (1999)
U nás nedoceněná komedie. Kterej blbec to překládal?
Frankenstein (2011) (divadelní záznam)
Cumberbatch byl jako Monstrum skvělý, Johnny Lee Miller mu zdatně sekundoval, ale zbytek ansámblu byl jaksi do počtu. Některé scény (lokomotiva) byly svým zasazením do děje WTF, celkově to bylo super. Asi skočím na projekci s Millerem v roli Monstra.
Pátý element (1997)
Vtipné sci-fi se spoustou barviček a takovou tou francouzskou divností. Zajímavé i proto, že v něm uvidíte Bruce Willise, který hrál snad jen v amerických filmech :P
Kouř (1990)
Ten film je snad z jiný planety.
Newsroom (2012) (seriál)
Skvělý, skvělý politicky nekorektní seriál. Aaron Sorkin je bůh. Doufám, že to HBO nepodělá.
Temný rytíř povstal (2012)
Neuvěřitelná dávka deus ex mašin a patosu. To hodnocení na ČSFD je značně přestřelené.
Amazing Spider-Man (2012)
Příjemné překvapení. Herci byli výborní, zápletka ne úplně hloupá a mělo to celkem pěknej soundtrack. Hvězdička dolů za odfláknuté CGI animace a občas stupidní dialogy. Nejlepší byla romantická linie, ale od režiséra 500 dní se Summer bych nic jiného nečekal.
Kudrnatá holka (1991)
Viděl jsem to jako dítě a zdálo se mi to jako děsná blbost.
Columbo - Zločinný steh (1973) (epizoda)
Divím se, že pan Spock podlehl Columbovi.
Prometheus (2012)
Posádka elitních vědců se z větší části skládá z debilů a scénář nedává smysl. Hůř to dopadnout nemohlo. Hvězdička za pěkný vizuál.