Recenze (140)
Gen V - Season 1 (2023) (série)
Jako odreagování během čekání na čtvrtou sérii bandy to fakt ujde. Ano, není to naše banda, ale jde vidět, že to je ze stejného světa a že si nad tím někdo dal záležet (navíc můžeme vidět i nějaké původní postavy z bandy). Škola superzmetků navíc z tohoto světa zní sakra dobře. Seriál obohacuje celkový svět a doplňuje i nějaké informace, které nás zajímaly. A to, že se Gen V odehrává tak nějak po třetí sérii, a dokonce se i zde mluví o ději z bandy je taková třešnička na konec.
One Piece - Saikyou no Jinrui! Seraphim no Nouryoku! (2024) (epizoda)
Mňam mňam všechno.
Neporazitelný (2021) (seriál)
Seriál a komiksy jsou peak západní fikce. Když jsem dokoukal první sérii, tak jsem si řekl ,,Ty vole to si musím přečíst!" a tím jsem objevil bravurní příběh, který se liší od všeho toho Marvelu a DC tím, že to má konec a opravdu nevídaně napsaný konec. Všechny postavy se tu vyvíjí a posouvají a všechno je tu tak uvěřitelné a přirozené, že z toho má člověk pocit, že ty postavy opravdu dýchají a někde žijí. Na seriál jsem se podíval díky kamarádovi a memes a ne kvůli té brutalitě, ale když tam ta brutalita byla... páni. Veškerá brutalita tu má smysl a pracuje se s ní velmi dobře a je tu, jenom když je potřeba diváka zasáhnout. Furt vzpomínám na konec první epizody první série, kde jsem se podělal s hubou otevřenou. Navíc to ani člověk nečekal, protože na první dojem je seriál nevinný už několikrát omývaný příběh o superhrdinech, ale ta scéna... ta stanovuje tón celého seriálu. Nemůžu se dočkat na další série, které budou ještě větší řezničina a ještě víc hluboký příběh. MILUJU TO!!
One Piece - Ijigen no Chikara! Luffy vs Lucci! (2024) (epizoda)
Jak může být dovoleno, aby animace byla takhle dobrá?! To je neuvěřitelný, jak moc to je perfektní až z toho brečim.
Neporazitelný - Série 2 (2023) (série)
Druhá série má víc božských dílů než první a to hlavně druhá polovina ( i když čtvrtý díl této série byl kulervoucí a brutální). Série posouvá postavy a děj giganticky dopředu a člověk se nenudí, protože tu je furt nějaká akce a hrozba. Čekat na to se neuvěřitelně vyplatilo a člověk se strašně těší na třetí sérii, která bude brutálnější než první a druhá série dohromady.
Neporazitelný - Myslel jsem, že jste silnější (2024) (epizoda)
Grandiózní finále a zakončení druhé série.
The Walking Dead: The Ones Who Live - The Last Time (2024) (epizoda)
Závěr je jednoznačně úchvatný a vyvážení mezi kecáním a akcí je zvládnuto na výbornou.
Kung Fu Panda 4 (2024)
Nevím, jestli mě to zklamalo nebo naštvalo, to asi zrovna ne, ale určitě mi to příjde zbytečný. Úsměv na tváři mi určitě vyčarovaly scény s Tai Lungem, i když jich mnoho zrovna nebylo alespoň tenhle film dal těm předchozím záporákům takové maličké vykoupení hádám. Hlavně Tai Lungovi ten mi přišel dost smířený s tím jak to mezi ním a pandou dopadlo (fakt jako Tai Lung nejlepší záporák a ne tahle proměnlivá rachejtle). Nebylo tu nic, co by nám řeklo, že Chameolonka je fakt osoba, kterou není radno dávat na lehkou váhu (Jenom to, že dala Poa do klece). Animace jako v pohodě, i když o kolik let starším díle mi ta animace přišla lepší, a to i humor.
Neporazitelný - Nikam nejdu (2024) (epizoda)
Konečně se to děje a je to absolutně skvělý!!
The Walking Dead: The Ones Who Live - Become (2024) (epizoda)
Absolutně mega! Asi nejlepší epizoda zatím.