Recenze (140)
La La Land (2016)
Na to, že mi filmy v tomhle žánru nic neříkají a nijak je nevyhledávám, tak toto je pro mě překvapivě skvělý film. Začátek na mostě je ohromně hravý a veselý (moc se mi líbil). Celkově celý film je kreativně natočený a věřím, že pro každého by to byla pastva pro oči. Hudba a taneční choreografie je tak perfektní, že bych si dal pěstí, kdybych proti tomu vůbec řekl něco špatného, a tak jenom dodám, že to je dokonalý. Hlavní duo herců bylo vybráno na jedničku a i ta chemie je dobře odvedená a s obsazením jsem více než spokojen, i když trochu jsem tam chtěl vidět víc J.K. Simmonse, ale to nevadí. U konce mi bylo trošku do breku.
Neporazitelný - Není to tak snadné (2024) (epizoda)
NEKONEČNĚ TO MILUJU!!
The Walking Dead: The Ones Who Live - What We (2024) (epizoda)
Jako čumim z těch úplně úžasných hereckých výkonů. Fakt na jedničku!
Neporazitelný - Asi vás to překvapí (2024) (epizoda)
Začínají se dít pořádné věci a zbožňuji to!!
Kingsman: Tajná služba (2014)
No co bych dodal...TEN FILM JE MAZEC!! Absolutně miluji špičkovou práci s kamerou, která je tak dobrá až z toho snad i brečím. Ta akce, ta akce je neskutečná a tempo filmu neobyčejné. Humor je skvělý a člověk se často zasměje. Strašně zajímavej svět, který je pro mě hrozně moc zajímavý.
Sebevražedný oddíl (2021)
DC jsem nikdy moc nemusel a spíše mě to táhlo víc k Marvelu (Když nepočítám to co natáčí v téhle době). A musím říct, že tenhle film byl mňam mňam a neskutečně jsem si ho užil. Interakce mezi postavami je naprostá paráda a byly to snad ty nejlepší okamžiky z filmu, navíc na tenhle film hned navazuje seriál Peacemaker, kterej je jeden z nejvíc MŇAM MŇAM seriálů co jsem viděl. A humor dobrej 👍
Muž jménem Otto (2022)
Co jsem od kámoše pazdráta slyšel je, že to není žádná sláva a s tímhle jsem si to taky pustil. A za mě je to zatraceně dobrý drama s prvky komedie. Absolutně jsem zbožňoval, jak Tom Hanks neochotně pomáhá svým sousedům s běžnými životními věci. Hudby jsem si moc nevšímal, ale když se člověk zaposlouchá tak dobře sedí do děje a člověk je rád, že tam je. Bylo fajn vidět takový film po všech těch brutálních superhrdinech, pirátech a monstrech, co jsem za poslední dobou zhlédnul.
Démon pomsty (2006) (TV film)
Co to jako je?
Ninja Kamui - Episode 4 (2024) (epizoda)
První epizoda mi explodovala mozek a neskutečně mě navnadila, a to vlastně i ta druhá, ale teď mám pocit, že to od třetí epizody začíná nějak upadat.
The Walking Dead: The Ones Who Live - Bye (2024) (epizoda)
No ty kráso!! Zatím je to fakt paráda!!