Recenze (16)
Chuck (2007) (seriál)
guys, i know kung-fu:-d
Kanadská noc (2008) (TV film)
Překvapilomě, že byla Dáš opravdu velmi dobrá. Jen zbývá se zamyslet, jestli když byla paní prezidentová, znamená to, že už nikdy nebude hrát v ničem, co není tolik zásadní a dramatické?
Venkovský učitel (2008)
Proč muí jít nutně humor stranou, když to má být ze života a silné?
Mamma Mia! (2008)
Meryl Streep je naprosto úchvatná:) Jen pro ni dávám 4 body.
Dost (2002)
Nemuzu si pomoct, ale podle me jde o novejsi verzi Noci s nepritelem s Julii Roberts. To sice taky nebyl zadny skvost, ale rozhodne se velky usmev Julie da snest lepe nez J.Lo cela:) a jestli tam pridani ditete melo vznitit nejaky novy moralni podtext, tak u me se to tedy prilis nepovedlo...
Hořké sladkosti (2000)
Mám pro Nastassju Kinski slabost...
Gejša (2005)
3 bodky pro kulturni nedostatky.... Vyzdvižení některých prvků a naopak opomenutí jiných bylo z mýho pohledu nepřekonatelné, nicméně jako pohádka pěkné...
Španglicky snadno a rychle (2004)
Nejlepší na filmu je asi zvěr: žádný klasický happiend. Prostě konec "ze života". Slovy filmové babičky: "Já žila svůj život pro sebe, Ty pro dceru a obojí je na houby!"
Candy Candy (1976) (seriál)
Kdyby mi to dovolila hrdost, dla bych 5 jen z nostslgie: spechala sem kuli tom8 letej gympl a tusim, e pak jeste nejmene rok co uz sem tam chodila:) Anthony byl samozrejme nejlepsi:)
Hrubeš a Mareš jsou kamarádi do deště (2005)
"Včelka Mája je píča", to je jeden z poznatků, které se mi nesmazatelně vryly do paměti po vzhlédnutí tohoto filmu. (napis na veřejné toaletě)