Recenze (174)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Dávám 3 hvězdy, ale s odřenýma ušima. Možná to bylo očekáváním. Na to, že je to jednička v bodování se mi to nezdá. Rozhodně existují mnohem lepší filmy. Abych pravdu řekl místami jsem se i nudil. Vše bylo velmi roztahané a dlouhé. Prostě nemůžu si pomoc, ale tenhle film mě vůbec nenadchnul. Tudíž ať si všichni co v poslední době dávají 5* šáhnou do svědomí, zda je tento film skutečně dobrý.
Vyvolený (2000)
Rozhodně jeden z nejlepších filmů co jsem kdy viděl. Bez chyby výborné herecké výkony. Nic se nedá vytknout.
Casablanca (1942)
Král filmů. Je dobře, že si vydobyl takovou slávu, protože si jí po právu zaslouží. Dobrý vtip a romantika, to jsou věci, které nikoho neurazí.
Přežij! (2007)
Naprostá blbost, která by snad doufám v normální společnosti neprošla. Nevím koho to napadlo ale i takoví nápad je pěkná blbost. Z celého filmu se mi skutečně dělalo špatně.
Cesta upírů: Van Helsing vs. Dracula (2005)
Naprosto amatérský film. Kdyby se toho ujal někdo jiný mohl by to být béčkoví film. Hlavní chyba byla snažit se to zachránit sem tam polonahou děvou. Divák pak přemýšlí kdy se to zvrtne v porno.
Po hlavě... do prdele (2006)
Celkem humorný film. Hlavně mě rozesmáli ze začátku děti. Když to člověk vezme s nadhledem dá se to i zkouknout.
Poslední polibek (2006)
Tenhle film je tak průhledný od začátku, že nemá ani cenu se na něj koukat. Stačí vidět 5 minut a víte jak to dopadne. Nic víc zde není chtělo to alespoň něco co by divák nečekal ale toho se v tomto filmu nedočkáme.
Občanská výchova (2004)
Takoví fanatický film. Příjde mi to jako kdyby z toho chtěli udělat opravdu revoluci nebo tak nějak. Jinak neuvěřitelně laciný film bez pořádného děje.
Breakout (2007)
Naprostá nechutnost. Za jakoukoliv cenu se snažit zaujmout mladého teenagera.
Guantanamero (2007)
Člověk furt něco čeká a furt nic. Pointa žádná, umělecká hodnota nulová. Horší film snad neznám.