Recenze (170)
Jen jednou se miluje (1981)
Jemne erotické scény, keď Beba kričí: Tomi, Tomi.. On: Tomislav!!! :D Úžasný film s ktorým žijete a trpíte od začiatku do konca. Hlavný hrdina je veľmi charizmatický a preto presvedčivý. Tento film ma naozaj zasiahol do citlivého miesta. nadavka pička materina je inak fakt dost zaujimava.
Zběsilost v srdci (1990)
Výborný film. Má fantáziu vtip a snový podtón. Nicolas Cage je tu výborný a takisto aj Laura Dern. Dá sa im naozaj uveriť.
Braindead - Živí mrtví (1992)
Niečo ako romantický horor. Naozaj zvlaštna ale naprosto do čierneho zasahujúca kombinácia.
Americká krása (1999)
Film môjho srdca. Krásne obrazy takmer realny pribeh. Je to typ filmu ktory môžete vidieť zas a znovu a vždy vám ukáže čosi nové.
Smrtelné zlo 2 (1987)
Nuž je to úchvatný horor. Naozaj sa oplatí vidieť. Má všetko čo dobrý horor mať má a hlavne čosi navyše a to je humor.
Nahý oběd (1991)
skrývanie sa pred strachom, útek do nereality.. vynikajuci film ale nie za 5 hviezdiciek.
Čarodějky (1998) (seriál)
no.. nic pre mna toto
Souboj Titánů (1981)
dokonaly skvost pre mna. nadherne myty spracovane do krasnej vizualizacie. len sa smejte! ja musim dat 5 hviezdiciek.
Kobra 11 (1996) (seriál)
nekedy som na tom ficala :D
Východ je východ (1999)
nepaci sa? ved komedia hlavne :D a pre mna aj pekni chlapi cize tak uz ked som zena co narobim :D