Recenze (170)
Muž v ohni (2004)
no tomuto filmu musím dať len tri hviezdičky. nezaujal ma až tak veľmi ani čo sa týka réžie ani scenára.... no proste niečo tomu chýbalo
12 opic (1995)
k tomuto sa vyjadrim len tazko lebo ma to az tak neoslovilo.. ja viem ze co tym asi chcelo byt povedane ale.. hm
Řekni, že to tak není (2001)
dost blbost.
Tuxedo (2002)
nestalo to za vela.. bola to trosku hanba.. jackie chan ma naviac to je jasne. tento film bol bohuzial trapnou komediou. :(
Čarodějky (1998) (seriál)
no.. nic pre mna toto
Kobra 11 (1996) (seriál)
nekedy som na tom ficala :D
Česko - Slovenská SuperStar (2009) (pořad)
obcas hnus a premahanie sa ked tak pozeram aby som sa "bavila".. nic ine tam nie je..
Erekce, ejakulace, exhibice a další příběhy obyčejného šílenství (1981)
hrôzostrašne hrozne zlý film ... aspoň pre mňa.
Hodiny (2002)
nekonečná blbovina bez zabavy a pointy... a možno som to len nepochopila ak bolo čo
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
fyzikovia.. taki mudri a taki stylovi waaau :P