Recenze (617)
Prometheus (2012)
ze zacatku kdyz teprive odhalujou jak se veci maji to docela ujde, ale jak dojde na akci, tak to slusne zhovadi. Hlavne jak tam ten zmutovanej skace a lita jako pavian a fackama je odpaluje 10m daleko, cela tahle scena ma silnej beckovej smak
Don't Hang Up (2016)
Beckova variace na Saw, ale jeste o neco horsi. Horsi o urvany a spatne hrajici teenagery. Jinak stejna konina.
Doktor Strange (2016)
Derrickson by se mel radsi drzet hororu, ty mu jdou preci jenom o poznani lip. Tohle je jenom dalsi stupidni superhrdinskej film, ktery si jsou vsechny (az na Watchmeny) podobny jako vejce vejci. Nemit tyhle filmy dobry triky, tak jsou nekoukatelny.
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Vypadal na ctyricet, ale melo mu bejt asi 18 a celej film mel xicht jako stvorenej pro pest..navic to bylo nechutne hrdinsky, hlavne jak ho vsichni nenavideli a na konci se k nemu lísaly :)
Don't Knock Twice (2016)
Dokoukano snad na popaty, dalsi z nekonecnyho zastupu podradnych hororu
Příchozí (2016)
Moc plactivy a emzaci byly hodny..meh. Prijde mi to jako remake Blizkych setkani tretiho druhu. Celej film sem se tesil ze cinani rozpoutaji valku s mimozemstanama a ono to skonci takovou debilitou..
Noční zvířata (2016)
Nic co by cloveka vyvedlo z miry, obycejnej prumernej film. Nehrat tam Gyllenhaal tak bych to asi v pulce vypnul. I kdyz prekvapil Shannon, kterej tak skvele zahral serifa a v mych ocich zastinil Gyllenhaala. Konec jsem, jak je u me uz zvykem, nepochopil..
Ouija: Zrození zla (2016)
Flanagan obcas umi vystrasit, ale tenhle horror je celkove snadno zapomenutelnej. Aspon ze ten konec neni happyend.
Bodom (2016)
Lesni horory patri k mym nejoblibenejsim, ale tohle byla nuda. Jediny kvuli cemu se u toho dalo vydrzet byly zabery finskyho lesa a ctyrky hlavni hrdinky.
Kam slunce nechodí... (1971) (TV film)
Zezacatku slabsi, ale od pulky jsem se uz docela smal. Hlavne pri dialogach mezi Janzurkou a Mensikem.