Recenze (195)
Temný dům (2020)
Sice nijak originální zápletka, ale pěkně zpracovaná a vygradovaná. Přišlo mi to takové trochu oldschool, v dobrém slova smyslu. A jumpscary nebyly tak hrozné. Moc se mi líbilo, jak film pracoval s prostředím a stíny.
WandaVision (2021) (seriál)
Překvapivě koukatelné. Sice to jde celou dobu z kopce, a s každým dílem to dává míň a míň smysl, ale to je prostě Marvel. Kathryn Hahn tu je bezkonkurenčně nejlepší.
Zaklínač - Série 2 (2021) (série)
Velké zlepšení oproti první sérii.
Moře klidu (2021) (seriál)
Námět na film roztahaný do seriálu. Už asi typický Netflix.
Bambilionářka (2020)
Tenhle film má duši.
Pupendo (2003)
Slunce, seno pro Pražáky.
Na sever Severozápadní linkou (1959)
Je to moc pěkný ale neskutečně utahaný.
V zajetí (2020)
Neskutečný psycho. Ke konci už to na mě bylo skoro moc.
Jeho dům (2020)
Musí to být něco spešl, když i místní "maskot" ve svém rozhořčení napsal vážně míněný komentář. Zaplatil bych za to, abych viděl, jak mu při sledování naskakovaly žilky.
Šťastný Lazzaro (2018)
Svým způsobem okouzlující, ale zároveň nudné - roztahané.