Recenze (234)
Mortal Instruments: Město z kostí (2013)
Vůbec to není tak špatné, a i přes lehce ohrané zápletky má děj hlavu a patu a poměrně svižný děj. Dokonce slušně odpovídá knižní předloze, ze které toho upřímně řečeno ani snad o moc víc vyždímat nejde. A hlavní hrdinka je opravdu dobře obsazená. Za mě 70%.
Držte krok s Kardashians (2007) (pořad)
Odpad!
Angel-A (2005)
Hm, ten hlavní hrdina mi víc pasoval do Asterixe. O zbytku nevím, co si mám myslet. Zřejmě nic moc dobrého.
Zítra (2015)
Celkem zajímavá sonda do světa většinou "ekologicky" uvažujících jedinců, přičemž některé projekty jsou dokonce i funkční (napříkla místní měny, geotermální zdroje, část o demokracii) - ovšem rozhodně ne díky těm zeleným pomatencům. Hlavně ale opravdu nesmíte věřit naprosté většině toho, co se tam tvrdí a musíte to brát jako poučný dokument o tom, čemu všemu jsou někteří jedinci či skupiny (sekty) schopni věřit.
Griffinovi (1999) (seriál)
Tenhle druh humoru jde mimo mě. A s The Simpsons to nemá společného zhola nic, tam totiž jde o inteligentní humor, i když chápu, že rozeznat to může spoustě lidí dělat problémy. Ale tak sem tam jsem se zasmál, tak **.
Počátek (2010)
Poměrně nadměrně překombinované.
Max Steel (2000) (seriál)
Nic moc 3D animace a 2D postavy a děj.
Tele Tele (2000) (pořad)
Dávám nejvyšší skore kvůli vyváženosti s hodnocením těch "úžasných" sraček od Johna Olivera. :-P
John Oliver: Co týden dal a vzal (2014) (pořad)
Tedy dívám se chvilku, vidím zrovna téma Brexit a slyším absolutní levičáckou žumpu. Nebo to má jako být ten humor, mám se těm komoušům smát? Jako že by to byla ironie? Nějak se mi to nezdá. :-P Tak, sleduju dál, a jedna trapárna za druhou. Tohle fakt přijde někomu vtipné? Vždyť TELE TELE je proti tomu festival humoru!
Proč jsem nesnědl svého taťku (2015)
Slabá animace, slabá hudba, slabý humor, slabý příběh. A ten hlavní hrdina je fakt na zabití.