Recenze (866)
Joker (2019)
Je to výborné, ale k postavě Jokera z komiksů mi víc sedělo tajemnější pojetí ohledně jeho původu. A za vyloženě zbytečné považuji do filmu nacpané zabití Wayneových
Punk (2019) (seriál)
Je pravda, že nejvíc jsem se těšil na poslední díl a ten byl jednoznačně nejslabší. Ale první tři jsou výborné a i když bych ocenil trochu víc archivních záběrů na úkor týpků sedících na koženém gauči, bylo to supr.
Skleněný pokoj (2019)
Výborné obsazení, výborná kamera a zajímavý dům. A to je tak vše...
Vražda na jachtě (2019)
Neskutečně otravný Adam Sandler, ale dá se na to zvyknout a celý film pak stojí za to.
Aquaman (2018)
Povedený origin, který rozmáchle vysvětluje původ Aquamana a seznamuje nás s celým vodním světem a jeho mytologií. Je to dlouhé, povedené, dost často vizuálně podmanivé a hlavní roli je tupý sympaťák Jason Momoa. I když to občas evokovalo Thora 3 nebo Strážce galaxie, tak to není tak povedené.
Avengers: Infinity War (2018)
Přesně na to sedí anglický výraz mindblowing!
Black Panther (2018)
Marvelovka trochu uzavřená do sebe... A díky tomu malinko nudná, i když padouši byli výborní.
Bohemian Rhapsody (2018)
Po pravdě jsem očekával trochu drsnější zobrazení divokých večírků a spousta věcí (třeba ohledně vzniku některých hitů) na mne působila dost idealizovaně. Ale film je úžasné řemeslo a tak výborně pracuje s city, že mi dost často běhal mráz po zádech a na konci jsem měl při poslechu textů písní v kontextu Freddieho smíření se smrtí co dělat, aby mi v kině netekly slzy...
Deadpool 2 (2018)
Podle mě se pod všema těma srandičkama, popkulturníma a komiksovýma odkazama trochu ztrácí samotný příběh. Navíc teskný začátek byl na mě chvilkama až moc nedeadpoolovský.
Favoritka (2018)
Od začátku mne to úplně osadilo na prdel, nicméně postupně si na všechno zvyknete a tak nějak to vyčpí..