Recenze (866)
Choking Hazard (2004)
po solidním nástupu film rychle ztrátí dech a čeká nás jen velká a ještě větší nuda... Krve, vnitřností a vtipných vtipů by mělo být přeci jenom víc.
Divadlo hrůzy (1976)
opravdu strašlivé herecké výkony, šíleně brakovitý scénář, otrokyně, bičíky, mučení nahotinek zvrhlým liliputánem, nekrofílie, sání mozku brčkem a stádo divokých kanibalek držených ve sklepě - prostě totální sračka na n-tou, ale i tak to občas byla celkem sranda:)
Pán šelem - Braxovo oko (1996) (TV film)
jako malý jsem dostal videokazetu s tímto filmem k předplatnému nějakého dětského časopisu (váhám, zda to byl Ohníček nebo ABC) - každopádně do dneška nevím, jak bych se měl redakci za tento "klenot" pomstít...
Camp Rock (2008) (TV film)
přeslazená popová hovadina z Disneyho dílny, plná jeho stájových hvězdiček, sračkovité hudby, kýčovitých vystoupení a drsných póz s elektrickýma kytarama, které hrajou i bez kabelů a zesilovačů...
Miluji tě k sežrání (2001)
mrdka o ničem, hoďka a půl nudy k uzoufání.
Kanibalové (1980)
Prostě sračka - bez nějaké návaznosti či myšlenky pospojované brutální scény mučení, zabíjení a pojídání zvířat nebo lidí. Pokud vás to rajcuje, tak prosím - já jsem ovšem na tomhle filmu nic nenašel, ať jsem se snažil sebevíc..