Poslední recenze (2 907)
Rychlejší než smrt (1995)
Sam Raimi a jeho prvý pokus o áčkovú prácičku. Gene Hackman nebol áčková star, ale pre tento typ role hodne silné meno. Sharon Stone bolo v tom čase jedno z najviac žhavých mien v biznise. Leonardo DiCaprio a jeho rozkukávanie dva roky do Titanicu. A aby toho nebolo málo, tak Russell Crowe a jeho prvá väčšia USA šanca. Uňho zasa chýbali dva roky do L. A. - Přísně tajné. Najviac ma bavil určite prvý menovaný. Western, ktorý sa venuje tomu najviac typickému pre tento žáner, teda tasenie koltov jeden proti jednému. Znova a znova, a znova. Nuda nehrozí, pretože všetky tie rôznorodé ušpinené, dentálne zaostalé postavičky dostali dostatočnú starostlivosť. Na western vlastne inak netypické. Žiadne hodinové jazdenie na koňoch, žiadne pohľady zaviate rozfúkaným pieskom. Dostanete dobre obsadenú, nenáročnú, mierne štýlovo prestrelenú strielačku do živých terčov.
You'll Never Find Me (2023)
Dobre vyvážená obojaká atmosféra. Je to čo sa stalo, čo povedal, povedala normálne, alebo klame, má postranný úmysel? Do toho skvelo odprezentovaná búrka sprevádzaná vŕzaním karavanu. Bavilo ma to striedanie názorov na postavy, ktoré prichádzalo vo vlnách. Brendan Rock a Jordan Cowan boli skvelou voľbou. Záver tomu dodal uspokojujúce a vlastne ideálne sediace rozuzlenie. Dobre utajená dvojkovka, ktorá prináša zážitok stojaci za Vašu pozornosť. Austrália začína byť v posledných rokov atraktívnou destináciou (Upgrade, Mluv se mnou).
Vincent musí zemřít (2023)
Popis filmu zaujme na prvú dobrú. Ako sa hovorí, to chceš. Prvá polovica je určite lepšia než druhá. Je to nasledovník odkazu filmu Neutečeš (2014) a zároveň sa snaží zápletku rozšíriť do rozmerov niečoho v štýle 28 dní poté (2002). Je škoda, že scenáristov nenapadlo nič odvážne a všetko rozvíjali tak nejako očakávaným smerom. Už len dodám, že septik bol naozaj pošmak.
Poslední deníček (10)
Top 10 hororov
1. Kruh
4. REC
5. Vetřelec
6. Věc
7. Kvílení
Najsilnejší hororový rok:
2007 - REC, Paranormal Activity, Sirotčinec, Motel smrti