Recenze (543)
Karcoolka (2005)
Nesympatické postavičky, úplna absencia humoru plus odporná animácia, ktorá by už v ´95 bola na smiech(Toy Story).
Karneval duší (1962)
Nechápem prečo sa rímejkuju filmy ako napríklad Stopár s Rutgerom Hauerom, ktoré majú sotva 20 rokov a klenoty ako je tento(aspoň čo sa scenáru týka) zostávajú nepovšimnuté...tá kamera bola fakt hnusná.
Kat (2004)
Zásadným kameňom úrazu punishera a filmov jemu podobných, je to, že netušia čím chcú byť.Spočiatku sa to chce tváriť ako vážny šalát ala batman begings, lenže postupne sa tam začínaju objavovať absolútne off-topic postavy, ktoré sa tam ocitli akoby náhodou.Po režisérskej stránke kilometrové fopá, ktoré aspoň ako tak svoj účel splnilo...nikdy nedávajte takýto projekt začiatočníkovi!
Kde je Fred? (2006)
Neznášam nemecké komédie...fuh...a je to vonku.
Kingpin (1996)
Jedna z najlepších komédií čo poznám! :)
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Odseknuté prsty, buzíci, ošťané mrtvoly, roboti, hlášky!...všetko čo by mala mať každá správna buddy movie :)
Klepání na nebeskou bránu (1997)
Tarantino tribute, prekvapivo z Nemecka a prekvapivo sakra pozerateľná!Po všetkých tých rexoch, Inge Lunstremovej(tuším tak nejak sa to píše) a kobre11 je toto vymakaná záležitosť a áno nemecká kinematografia má šancu!...narozdiel od tej našej :)
Kletba bratří Grimmů (2005)
Na takýto vysoký rozpočet naozaj veľmi chudobný vizuál a pri rozprávkach býva zvykom, že práve vizuálna stránka vtiahne do deju...
Klub rváčů (1999)
„Kto chytá v žite“ našej generácie.
Klub sráčů (2000)
Ja som vždy vedel že technofili sú magori, ale že až takýto... :)