Oblíbené seriály (10)
Teorie velkého třesku (2007)
Sledovat Sheldonovi úchylky, které servíruje jak na běžícím pásu a s Leonardovu zamilovaností do Peny......... A Peny? Peny?......ta je prostě k sežrání, teda hlavně, když paří počítačové hry :-)
Stranger Things (2016)
Nečekal jsem, že se najde seriál na který budu koukat s otevřenou pusou. Slupl jsem ho jako studenskou pečeť. Mrazivě mysteriózní, nádherně fantasy, nehty kousavě dramatické a bojácně hororové. Výborná režie, herecké výkony (hlavně těch nejmladších), ten příběh......a ta hudba. Je to jako bych se vrátil zpět v čase. Moc se těším na 3.sérii :)))
Červený trpaslík (1988)
Futurama (1999)
Simpsonovi (1989)
Přátelé (1994)
Klenot mezi klenoty......ani nedokážu říct kolikrát jsem tento seriál viděl....15x je málo. Dost jsem se nasmál i při sledování zkažených scén :))))
Dva a půl chlapa (2003)
Charlie je opravdu borec a jeho postava mi trošku připomíná Davida Duchovnyho v Californication. U každého dílu se chlámu jako malej, lituji naše sousedy :DDD 7.série.
Narcos (2015)
Dr. House (2004)
I kdybych umíral v ukrutných bolestech, tak Hugh Laurie mě vždycky rozesměje (pokud mě ale nebude léčit)...... :-))))
Sběratelé kostí (2005)
Tohle je jediná kostička, kterou opravdu žeru :-DDD