Recenze (761)
Zlatá labuť - Epizoda 4 (2023) (epizoda)
Ano, je to jako telenovela. Ale herci jsou perfektní, i příběh je fajn. Je to prostě parádní. Je to super oddychovka. Fakticky dáváme s mažulou 5 hvězd. Budeme pokračovat ve sledování.
The Last of Us - Drž mě za ruku (2023) (epizoda)
Tak jako o co jde? Vždyť je to stále nudná nicříkajíc patlanina. Podle předlohy PC hdy? No a co jako? Co ta nevýrazná Ellie? Nechápu to, že to má tolik procent.
Dukla 61 (2018) (TV film)
To je opravdu veliká nádhera. Issová a Taclík? To je síla, fakt herečtí machři. I Langmajer, který chudáček všude byl skvělej. Všechno to bylo bezvadný. Takže to fakt naši lidi umí.
Komisař Clouseau na stopě (1964)
Komisař Clouseau je můj hrdina. Zkrátka, je to legrace. Veliká legrace.
Nokas (2010)
Koukám a nějak rychle je tu konec. Zničeho nic. Hodně osobní film.
Metanol (2018) (TV film)
Velmi pěkné a s plnou vernou natočené. Stejným způsobem i shlédnuté.
Zátopek (2021)
Takže se to přeci jen umí dělat tak nějak poctivě a zřetelně. To je dobře, že to tak chtěli a zvládli to. Je to radost se koukat.
Poldové (2010)
Mě se to líbilo. I když jen v některých úsecích. Přesto za 5*.
Black Space (2020) (seriál)
Sledujeme na NETFLIXU. A je to moc příjemné sledování. Díly utíkají jak po másle a nemají chybu. Postavy nečitelné, v tom smyslu,že nemáme tucha, kdo by t mohl spáchat. Což je velmi příjemné napětí. Až na konci 6-tého dílu se odvažujeme vynést rozuzlení zápletky. Tak jsme zvědavý, jak to bude ve skutečnosti. Za nás, mě a manžulu, plný počet.
Divoký je vítr (2022)
90 minut času by tomu velice prospělo. Proč to stále tak zbytečně natahujou?