Recenze (31)
Pacifik (2010) (seriál)
Po prvom diely 5* celkom slusny rozbeh.
G. I. Joe (2009)
Akčný nárez.
Hannah Montana (2009)
Typický detinský film. Mať o 15 rokov menej určite by ma to bralo :)
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Nieco tomu chybalo.
Podivné dědictví (1972)
Film, ktory mozem pozerat stale dokola a stale sa na nom budem smiat.
Push (2009)
Na moj vkus strasne slabe, strasne vela kecov a akcia ziadna. Napad dobry, ale minimum z neho vytazene.
Proroctví (2009)
Už dlho som nevideľ podobne dobrý film.
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Film, ktorý sa na nič nehrá. Od začiatku do konca sa vie o čo ide. Nenudil ma a celkom som sa bavil.
Babylon A.D. (2008)
Ten koniec, to sa pokúšali o nejaký kanadský žartík? Lebo nejak nevyšiel.
Rallye smrti (2008)
Dávam 5, len preto, lebo mi filmy takéhoto žánru a kvality chybajú.