Recenze (12)
Poslední představení (2020) (seriál)
Nemam slov, jak strasne dobry tohle je. Nejlepsi doku serial ever!
Terapie - Série 1 (2011) (série)
1 serie 4* 2 serie 5*
K oblakům vzhlížíme (2014)
Výborný film pro masturbaci intelektu mistních uživatelů.
Nedotknutelní (2011)
Co víc by jste ještě od filmu chteli?
Tokio! (2008)
První a poslední povídka za 5* ta prostřední byla prostě divná.. :) na druhou stranu v člověku nějakou dobu zůstává.
Doktorka Quinnová (1993) (seriál)
Miluju toho indiana!
Pobřežní hlídka (1989) (seriál)
5*, ale jen díky Pamele...
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
5+1
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
velké hahaha....
Planeta opic (2001)
Time, tudy to nepůjde, bohužel... Jinak jsi ale borec.. :)