Recenze (353)
Rychle a zběsile 9 (2021)
Horší už je jen Žraločí tornádo a Ulice
Kyslík (2021)
Pokud víte o čem to je, nebude vás to až tak bavit. Já byl docela překvapený. Za mě slušný film.
Babicova televize (2021) (pořad)
Konečně pořádný vaření...
Wonder Woman 1984 (2020)
I poslední díl Prostřena mě bavil víc, než tohle.
V zajetí (2020)
Konečně pořádný thriller
Za čárou (2021)
Nechápu to hodnocení, za mě super.
Sputnik (2020)
Pěkná příšerka, ale atmosféra slabá a hrdinové mi byli ukradení
Hlasy (2020)
Sem se zas jednou bál.
Brahms: Chlapec 2 (2020)
Horory mám rád a tohle byl slabší hororový průměr. Koukatelné, ale 2 hvězdy s odřenejma oběma ušima a přimhouřenejma oběma očima.
Ratchedová (2020) (seriál)
Slušný finále, druhá polovina určitě lepší, než pomalejší rozjezd. Každopádně pěkně uzavřená první série. Za mě překvapení.