Recenze (356)
Syn (2019)
Jako dobrý... škoda toho konce, hrozně jsem chtěl vědět co je s tím dítětem a proč to tak je....
La Llorona: Prokletá žena (2019)
Mám horory rád. Rozhodoval jsem se mezi ** a *** . Nakonec dávám *** protože jsem delší dobu neviděl žádný koukatelný horor. Tohle je blbý jak do pr*ele díra, nejvíc mě iritovalo, jak každej vidí ducha, pomalu ho zabije, ale "nechám si to pro sebe a budu zapírat co to půjde" . U dospělýho to ještě jde pochopit, ale v 6ti letech, vrzly dveře a já letěl mamíí mamííí je tu duch.
Temné léto (2019) (seriál)
Nejlepší zombie za dlouhohou dobu.
Jsem matka (2019)
Komorní scifi, do poslední chvíle nevíte jak to dopadne.
My (2019)
Dokoukat to lze s velkym sebezaprenim. Nedoporucuji.
První člověk (2018)
Od začátku jsem věděl jak to dopadne a že se jim to podaří :)
The Hole in the Ground (2019)
Poměrně slušný horor, který není duchařina. V rámci hororu budu dnes štědrý, protože konečně po delší době něco solidního a dám 4 hvězdy... Reálně spíše 3.
Bohemian Rhapsody (2018)
Pěkný videoklip, ale těch má kapela na YouTube dost. To je tak vše.
Venom (2018)
Po deseti letech komix, na který se dá koukat a nemáte pocit ztráty času.
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Za ty efekty... Jinak slátanina jako prase. Honit se s dinosaurama po baráku, no ty voe...