Recenze (391)
Proč? (1987)
brutal
Obušku, z pytle ven! (1955)
Nevim proč, ale na tuto pohádku sem vyloženě alergická
Goyovy přízraky (2006)
Velmi působyví film o španělské historii a osudu dvou lidí, který je ovšem ve finále mdlí
Tenkrát na východě (2000)
Naprosto dokonalí, jeden z nejlepších Jackieho(i Owenových) filmů
Rytíři ze Šanghaje (2003)
Jen o něco slabší než předchzí díl, asi tak o chlup, ale věřím, že kdyby natočili ještě jeden díl tak to bude p..ovina.
Mission: Impossible III (2006)
Ze všech tří dílu mě tento oslovil nejvíce.
Poslední samuraj (2003)
Tento film mě nijak zvlášt nezaujal, ale není z nejhorších.
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Taková průměrná televizní sci-fi
Disaster Movie (2008)
no tak doufam ze nic podobneho uz neuvidim
Zorro: Meč a růže (2007) (seriál)
Na telenovelu velmi povedené