Recenze (899)
Adikts - Zkratky (2024) (epizoda)
Komedie roku :D Dlouho jsem se takhle nenasmála.
Česko na drogách - Povolení zabíjet (2024) (epizoda)
Epizoda obsahuje mj. Geniální výkon Jana Teplého v roli otce z filmu Kvůli mně přestane!
Česko na drogách - Štěstí je krásná věc (2024) (epizoda)
"Prožít něco mimořádného, zprostředkovat si transcendentní zkušenost..." Psychiatr Kamil Kalina na konci prvního dílu. Potěšila také Uspořená libra na začátku.
Metoda Markovič: Hojer - Možnost léčby (2024) (epizoda)
Herecký výkony příšerný, zvuk divnej - to jsou snad nějaký postsynchrony, nebo co?, stylizace postav taky děsná, některý dialogy a monology naprosto příšerný (např. výpověď herečky, která si říká "Leona" a asi nemá příjmení, na stanici o tom, jak ji pronásledoval deviant, to byl tak otřesnej hereckej výkon, repliky a celkově ta scéna, že by jeden zaplakal. Ale ona byla děsná už v Sex o'Clock, tak to možná bude hlavně o ní), rádoby umělecký záběry.... Kupodivu (!) mě tolik nevytáčel Mišík, asi se trochu zklidnil (nebo ho zklidnil někdo jinej). Prachař spíš jak karikatura (i když vtipná, uznávám.) Další komický moment přišel ke konci, když se SPOILER sejdou vyšetřovatelé s Kotkem ve věznici, chvíli se s ním nezávazně bavěj, a když je konečně Kotek vyzve, ať kápnou božskou, proč vlastně za nim přišli, tak Markovič s lehkým úsměvem: "Nás by zajímalo... jaké to je... být sadistický vrah?" přesně s těmi rádoby napínavými pomlkami a s closeupem na jeho ksicht, přičemž se ještě pak ozve mlácení do nějakého kovu, jakože obří ŠOK! Úplně jak v těch Lostech, bože můj, kde si taky tvůrci představovali asi bůhví co...
Metoda Markovič: Hojer - Poslední facka (2024) (epizoda)
O mnoho lepší, než první díl. Uhlík mě baví, hraje to fakt šíleně úchylně, role mu sedne. Chvílema, když koulí očima a různě divně pokyvuje nebo prostě hejbe hlavou, vypadá jako Hurvínek....
Příběhy starých hospod - Ústecko (2024) (epizoda)
Polášek:"Nemyslete si, že si k vám sedám právě proto, abych vás sbalil." :D aneb Polášek a jeho, řekněme prapodivné a bizarní, formulace. To mě opravdu pobavilo. Jinak co se týče cyklu; úplně by mi stačilo dívat se na pohyblivé obrázky (protože ty záběry hospod a krajiny jsou opravdu pěkné) a vynechat Poláškovy monology, mnohdy bohužel i dialogy (některé ty rozhovory jsou fakt zvláštní). Výběr hospod na Ústecku mě celkem potěšil, ačkoli si myslím, že každý kraj a každé krajské město by si zasloužilo vlastní epizodu, nebo třeba i epizody dvě. Šenkovnu v Ústí mám víc než v oblibě, a pivovar Na Rychtě jsem navštěvovala moc ráda hlavně před rekonstrukcí, každopádně bylo fajn si obě hospody připomenout. A super byly ty staré fotografie Rychty a jejího okolí.
Máme rádi zvířata (2023) (pořad)
Dneska jsem se dozvěděla spoustu zajímavostí o tasmánských čertech. Za to musím dát nějaký hvězdičky.
Poker Face - Poslední fáze smrti (2023) (epizoda)
Tu hru o Benjaminu Franklinovi bych chtěla vidět celou :-D
Sexuální výchova - Epizoda 6 (2023) (epizoda)
Patos. A ne v tom dobrém slova smyslu. Seriál měli ukončit po dvou sériích.
A jak to bylo dál... - Seeing the Light (2022) (epizoda)
Franklin byl jasnej, ale to už jsem psala...