Recenze (1 150)
(Ne)obyčejný kluk (2017)
Moc hezké emotivní drama o klukovi, který jen vypadá jinak. I když děj není podle skutečné události, já si to tak převtělil, protože podobný příběh se určitě děje každý den. O to víc jsem děj vnímal. Moc jsem filmovému Auggiemu fandil a byl rád, za každého kamaráda, kterého získal. Chválím i to, jak tvůrci prezentovali rodinu a jejich vztahy. Všechny charaktery byly vylíčeny skvěle. Sečteno podtrženo, pro mě jde o jednoduchý film, který má ale přesah mimo filmová plátna a mohl by mnoha lidem pomoct. Dávám 80%, čtyři hvězdy.
Taxi 5 (2018)
Tak tohle už byl zbytečný přídavek. Koukatelná a akční sága spadla až na samé dno. Už ani honičky aut nebyly takové, jako dříve. Všechno ostatní bylo dětinské a místy neskutečně trapné. Ani bizarní sestava policajtů mě nebavila. Sotva 30%, dvě slabé hvězdičky.
Debbie a její parťačky (2018)
Hvězdné obsazení, snaha o napodobení Dannyho parťáků a celkem slušné tempo. Tak jsem vnímal tento film. Některé nápady, triky a fígle nebyly určitě špatné, ale nic revolučního. Ženský mě bavily, ale v tomto tématu preferuji spíše mužské provedení. Těm to věřím více. Celkově 65%, tři hvězdy.
Equalizer (2014)
Velice povedené drama, které má slušné tempo i akci. Je pravda, že Denzel Washington působí spíše nadpřirozeně, ale všechny scény vypadaly docela dobře. Washington byl ve svém živlu a mohl ukázat svoji tvrďáckou tvář. Jen někdy jsem nepochopil, proč si stopoval čas na svých hodinkách. Celkově hodnotím lepšími třemi hvězdami - 70%.
Deadpool 2 (2018)
Nemůžu si pomoc, ale mě Deadpool nesmírně bavil a svoji originalitou zaujal. Mám rád důvtip Deadpoola, líbí se mi, jak komunikuje s diváky, opět skvělý soundtrack plný známých hitů a hlavně bezchybná kamera. K tomu výborné efekty a střih a musím dát 5 hvězd. Dvě hodiny mi při sledování utekly jako voda a to je také záruka toho, že film bavil.
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Znovu skvělá akce, akční honičky na motorkách, geniální nápady a zajímavé zápletky. Tom Cruise neztrácí elán a další díl Mission Impossible je toho důkazem. Čtyři hvězdy - 75%.
Kazišuci (2018)
Taková ta pubertální komedie, u kterého se zasmějete, ale nic většího nečekejte. Musím říct, že hlavní trojka rodičů značně převyšovala mládí a opravdu jsem se u jejich scének zasmál. Sice komedie na jedno zhlédnutí, ale určitě nenudí. Dávám 60%, tři hvězdy.
Avengers: Infinity War (2018)
Pořádný nářez od začátku až do konce! Závěr filmu jsem snad poprvé v sérii nepředpověděl, ale tvůrci se v něm vyřádili. Líbilo se mi, jak skoro všichni Avengers byli pohromadě a bojovali po svém boku. Velkolepý díl, který po zásluze trhá rekordy. Za mě dávám čtyři hvězdy, 80%.
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Čtvrtý díl nemožné mise je znovu opět akční až po strop. Opět můžeme vidět známá místa i skvělé efekty. Děj po celou dobu neztratil tempo, důvtip ani překvapení. Hlavně o to, v tomto filmu jde. Za sebe velká chvála, bavil jsem se - 75%, čtyři hvězdy.
Tenkrát na Západě (1968)
Nadčasový film. Ta pravá westernovka, která nikam nepospíchá. Spousta dlouhých záběrů, detailů na obličeje a typická hudba. Sergio Leone si musel film užívat a odměnou mu za to je nálepka jednoho z nejlepších filmů všech dob. Čtyři hvězdy.