Recenze (1 238)
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Jasně, bylo to trochu slabší než vol.1, ale bavil jsem se a těch pár slabších chvil tvůrcům odpustím.
Sněhulák (2017)
Neznalý předlohy jsem vyrazil do kina na severskou krimi, což se mi vlastně dostalo. Jen to byla taková utahaná kriminálka, která často nedržela úplně pohromadě a narazil jsem na pár momentů, kdy jsem se opravdu zarazil nad jednáním postav.
Temná věž (2017)
Kdo jste četli knížky, tak na ně před začátkem filmu rychle zapomeňte, krom hlavních postav a několika lehkých narážek na různé události a věci tam moc spojitosti není. Film jako takový by nebyl špatný, ale je hrozně plochý a většinou nezábavný.
Agatha Christie's Poirot - Pět malých prasátek (2003) (epizoda)
Jeden z těch zajímavějších příběhu belgického detektiva. Jen mi prosím někdo vysvětlete ten název, kromě pěti hlavních postav nevidím souvislost.
Assassin’s Creed (2016)
Ani jednu hru ze série AC jsem nehrál, takže jsem na to koukal jako na normální film. Měl jsem problém se dvěma věcmi (hlavně s těmi to dvěma) - akce mohlo být více a příběh a postavy mě nedokázaly upoutat a zaujmout.
Terč (1997)
Klasická chanovka a několika slušnými soubojovými kreacemi.
Blade Runner 2049 (2017)
Sci-fi, které není pro každého, ale které dokáže chytit a nepustit. Což se u mě stalo. Perfektní vizuální a hudební stránka, která v mnohém odkazovala na původní snímek. Možná nejlepší sci-fi tohoto roku.
Poslední štace (1924)
Celou dobu se díváme na perfektní vykreslení pádu starého člověka z výsluní málem na samotné dno, aby to celé tak nějak pokazil happy end na závěr filmu. Škoda toho, ale přesto se jedná o vynikající snímek a zaslouží si plné hodnocení
Tajný život mazlíčků (2016)
Animovaných filmů se na nás každý rok valí opravdu hodně a jenom několik jich opravdu stojí za zapamatování. Tento, přestože je spíše průměrným animákem, díky několika drobným postavám a některým povedeným gagům se mezi ně jen tak tak zařadí.
Král Belgičanů (2016)
Epizodické putování krále Belgie z Turecka přes Balkán oplývá řadou zajímavých momentů, ale působí nevyváženým dojmem. Do komedie tomu hodně chybí, stejně jako dramatu, a pokus o vyvážení obou rovin se taky úplně nepovedl.