Recenze (363)
Sama nocí tmou (2014)
Pro mě příjemná oddechovka, u které jsem se párkát i pobavil. Full frontal byl, pravda je, že tempo se snažilo být až "příliš artové", ale co bysme jí neodpustili. Škoda, že netočili v Íránu, mohly být veselé historky z natáčení...
Strážci Galaxie (2014)
Nejlepší role Vin Diesela EVER!
Transformers: Zánik (2014)
Nečekal jsem nic, ale i to zklamalo. Dabéry za ten výkon utratit!
Tři bratři (2014)
Po Vánocích 2016 nemůžu jinak než zvýšit hodnocení na 5*...
Úsvit planety opic (2014)
Opičky a jejich nekonečné zásobníky, které by jim záviděl i John Rambo... Místy tak hluché, že jsem se v kině malém rozplakal...
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
Nevím co jsem to viděl, ale určitě ne dobrý film. Jediné s čím se to da srovnat je asi Scary Movie... Tohle bylo tedy více Scary než Movie.
Železná srdce (2014)
Po všech těch War Horse a podobných zhovadilostech konečně válečný film, na který se dalo dívat. Záverečná scéna trochu přitažená za vlasy, ale celkové vykreslení války super.
300: Vzestup říše (2014)
Člověk dostane přesně to za co si zaplatí - krev!
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Po Captain Amerika a Thorovi konečně něco, na co se dá dívat!
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Tři hvězdičky + jednu za posednutí! ;-)