Recenze (367)
Ostrov (2005)
Hezký nápad naprosto skažený sledem naprosto neuvěřitelných situací (v jednom momentě řeknou musíme pryč, je tu policejní vrtulník a v další minutě sou na tom samým místě a střílí do mrakodrapu a KAŽDÉMU je to úplně jedno?!)
Tekuté mýdlo (2008)
Nenávidím mýdlo.
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
Strašlivě natahovaná koncentrace nudy. Každý díl z druhé série je tak překombinovaný, že už to víc překombinovat snad ani nejde. Hlavní postava naprosto neuvěřitelná. Tempo na umřetí. Zvraty 0...
Lesní duch (2013)
Přesně o 91 minut delší než měl být. Opravdu si ještě někdo myslí, že slovo horor znamená prebuzený zvuk a hromady kečupu? Ještě dodatek k lidem, kteří tvrdí, že je tento film "krvavý" nebo nedej bože "surový": v době, kdy existují je internet plný videí reálných situací, na kterých jsou lidé různě porcování, drceni, atd, mě opravdu neohromí, když na tom, a pouze na tom, někdo postaví hodinu a půl trvající film. Když chci vidět řezničinu bez děje, tak se zajdu podívat na porážku do masokombinátu, nebo si pusím návrat do reality...
Živí mrtví (2010) (seriál)
WTF did I just saw? A teď vážně, na tohle se doopravdy někdo vydrží dívat, aniž by byl na drogách? Děje se tam někdy vůbec něco?
Žena v černém (2012)
Opravdu "nápaditý" horor/drama. Tolik "překvapivých" scén jsem dlouho neviděl. Ještě teď se klepu.
Smrtelné lži (2012)
Film o tom, že i když uděláte sebevětší průser, tak pokud máte dostatek peněz a prestiže, nestane se vám lautr nic! Kromě lehké psychické nesrovnalosti. Tohle by měli pouštět ve vězení Madoffovi ;-)
Smrtelné zlo 2 (1987)
Vtipné? Ne, jen nechutné. Horor? Ale kde že... A drama? To si představuji krapet jinak.
Máte slovo (2008) (pořad)
Kotel v podání ČT? Chce se mi zvracet...
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Kdybych měl napsat seznam filmů, které to nevykradlo, asi skončím s prázdnou stránkou...