Poslední recenze (10)
Měsíční svit (1985) (seriál)
I když se díly svou kvalitou od sebe velice lišily, jedná se o příjemný komediální seriál. Nejvtipnější jsou samozřejmě hlášky Davida Addisona, na druhou stranu se vůbec nedivím Maddie, která z něho občas vyšilovala :)
Jistě, pane premiére (1986) (seriál)
Je úžasné sledovat, jak se od 80. let vůbec nic nezměnilo a politické diskuze a názory jsou pořád relativně aktuální. Navíc proslovy sira Humphreyho jsou naprosto dokonalé.
Nesnesitelná krutost (2003)
Nesnesitelná krutost byla pro mě nesnesitelná nuda. Celý děj se mi zdál strašně překombinovaný a po pár minutách mi bylo úplně jedno, jestli G. Clooney a Catherine Zeta-Jones mezi sebou uzavřou mír. Na fakt, že to měla být komedie, se zde nějaké komediální prvky objevovaly velice výjimečně. Tenhle film mi prostě nepadl do noty, ale to neznamená, že by se nemohl líbit právě vám.