Recenze (844)
Ozbrojená odpověď (1986)
Osmdesátková toaletní jednohubka od mistra braků F.Raye. Plno známých tváří, ale, jak to u Raye bývá zvykem, z maxima vždy vytěží minimum a ačkoliv je tenhle kousek jeho téměř nejlepší počin i tak se jedna o hovadinu, ve který je vše spíš k smíchu a každá scéna je natočena tak, jak by přesně být neměla. Kdo má tyhle, téměř, céčkový bijáky rád, u tohohle si příjemně odpočine. Jinak to ale vesměs vůbec nestojí za zmínku. 1,5* za výběr mých oblíbených ksichtů té doby ( Mako, Berrymen, Carradine, L.V.Cleef ).
Predátor: Evoluce (2018)
2* za pár povedených akcí a dobrý gore...zbytek je klasická americká kokotina, se všemi klišé, které us produkce tak dobře ,,umí" a které, bohužel, v USA okupuje většinu popcorn filmů. Proč jen někdo takhle neuctivě hrabe do klasiky, zvlášť člověk, který sám měl tu čest v ,,prvním" díle zařvat Predyho rukou...Tady se z Predatora stal pičus, kterýmu každej druhej nakope zadek a film víc tlačí na humor ( či pokus o něj ), než na vše kolem. Tohle je vážně sračka veliká.
Kickboxer 4: Agresor (1994)
Jen těžko dokoukatelný blaf, kde, až na pár ( doslova ) ucházejících soubojů, je vše prdelí napřed. Vrchol totálního debilismu je ultimátně trapně namaskovaný Tong-Po. 0,5*
Noční hra (2018)
Klasická, americká, ultimátně přehnaná, ale i tak příjemná a zábavná, komedie, která nenadchne, ale ani neurazí. Čistý průměr zaslouženě.
Ztracen v džungli (2017)
3,5 * Film je skvěle natočený, má spád a místy nahání až klaustrofobické stavy...Bohužel, jeho slabým článkem je právě Daniel, který se na tuhle roli vážně moc nehodí, jeho věčně dětský výraz a jeho veliké ,,odhodlaní přežít" mu prostě moc nežerete...Navíc mě příšerně otravovaly ty ,,snové" vsuvky, které kazily dojem nepříjemna a samoty, ačkoli měli fungovat právě naopak. Každopádně i tak je film dobře koukatelný, dobrodružný a napínavý, prostředí džungle kdesi v Bolívie je vážně úchvatné a zároveň děsivé. Stojí to za ty necelé dvě hodiny času.
Slepý, který viděl (1984)
Zajímavý nápad, s příjemným hereckým obsazením, celkem slušnou atmosférou, zazděný ale hromadou veliké nudy, miliony hluchých míst a ve výsledku nezáživným ,,rozuzlením". Škoda, tohle mohlo být daleko lepší a nechybělo k tomu tolik.
Poslední oběť (1979)
Klasická jednohubka své doby, nemastná, neslaná, špatní herci, slabší gore, nuda vedle nudy. Z úplné žumpy to vytahuje příjemně mrazivá hudba, místy celkem depresivní ( v superlativu myšleno ) atmosféra. V době, kdy vznikaly ty nejlepší horory vůbec, je tohle ale slabota, u které se nedivím, že je tak opomíjena.
Big Lebowski (1998)
Tak tenhle kousek šel absolutně mimo mě. Dvě šance a ani na podruhé názor neměním. Nudné, místy až trapné a bez jakéhokoliv náboje. Absolutně nechápu tu ,,kultovnost" tohoto filmu, na pár celkem vtipných scén se film vleče a nebaví. Tenhle druh humoru mi prostě nesedl.
Čarodějův učeň (2010)
Ultimatní stupidita, kterou zachraňuje pouze povedená vizuální stránka v čele se skvělými triky.
Unfriend (2016)
Moderní a hodně aktuální ,,téma" spojené a propletené do klasické tuctové duchařiny... člověk by čekal sračku ala Unfriended (2014), tady to ale příjemně funguje a i ty otřepaný klasický situace celkem dobře fungují. Pár lekaček opravdu vyleká, herecké obsazení v pořádku, film graduje, nenudí a i přes ten, pro mě pokažený, závěr, jsem si odnesl příjemných 90 minut ...a to i přes přihlédnutí k faktu, že německá hororová filmografie je skoro stejná bída, jako ta česká a proto každý příjemnější kus z jejich produkce, je zároveň dvojitá radost pro fajnšmekry. 3,5 *