Recenze (844)
Taxidermia (2006)
Celkem podařená a zajímavá bizardnůstka,která ale nijak zvlášť neohromí.První část o sluhovi,který má zajímavé erotické vize a libuje si v masochismu,je až na samý finiš strašně nudná..Druhá řást je oproti první už jiný kafčo.Zábavně zpracovaný příběh závodního jedlíka,který se zamiluje do závodní jedlice..nevznikne z toho nic jiného než dement,který je hlavní postavou části třetí,kde onen hrdina,který se rozhodne preparovat svůj vlastní trup...Pro mě průměrná bizardnost.
Paranormal Activity (2007)
Další do řady nízkorozpočtových trháků,s pohledu autentické kamery.I přes zbytečně natahovaný a trošku nudný začátek,jsem se ale nakonec dočkat přesně toho,co jsem čekal.Parádně vybudovaná atmosfera strachu,která s ubíhajícím časem graduje až na uplný vrchol,lekačky fungují přesně tak,jak mají.Pro mě další příjemná záležitost.
Pěst legendy (1994)
Nejlepší film co jsem s Jet-Lim viděl!!!!
Skrytý (2009)
Zajímavý počin,který jistě své kvality má,ale hodně se utápý ve veliké nesmyslnosti zápletky a celého děje,to vše brutálně nepochopitelně zamotané do sebe.Nebýt opravdu silné atmosfery prakticky po celý film,nestálo by to ani za zmíňku.
Ruiny (2008)
Hodně standartní zápletka se v cukuletu mění na brutální a originální podívanou,která mi naháněla husí kůži.Tvůrci nechali krásný prostor i pro divákovu fantasii,čímž nasadili celému filmu opravdu hutnou a depresivní atmosferu.Pro mě vážně parádní počin a náplast na bolístku z moderních tuctovek...4,5 *
Rozparovač z New Yorku (1982)
Ač se snažím sebe víc,Fulciho filmy mi nepřirostly k srdci.Tohle je zdárný příklad jeho typické tvorby.O brutální gore se opírající celý příběh,který nemá ani hlavu ani patu,herci jsou absolutně k ničemu,atmosfera taky...Nemužu si pomoct,ale tohle mě prostě nebere a až snad na Patera Thomase je to u všech Luciových snímků uplně stejné.
Hory zalité krví (2009)
Klasický slasher s celkem již ošoupaným dějem,ale s porcí pořádné brutality a pěkné atmosfery.Sice je trošku škoda že se film nedrží první půle,která je v celku zajímavá,ale o to víc se přidá na intenzitě násilí.Moc pěkný počin.
Grotesque (2009)
Klasický exploitation,tentokrát od ne moc zaběhlých japonských tvůrců.Je pravda že lecos od svých asijských(čínských)bratrů odkoukali,ale i tak se stále mají co učit.Ultra brutální násilí a velmi realistické efekty nemění nic na tom,že do špiček žánru mají ještě hodně daleko.I tak ale celkem milé překvapení a udivení,že už i takovýhle film si koupíte za padesát korun v trafice...
Šílený opičák kung-fu (1979)
Mazec z klasické staré HK školy kung-fu.Choreografie téměř dokonalá,opičí styl je opravdu prvotřídní:).Ale stále znám jěště plno starých fláků,které jsou ve všech směrech lepší.tak i tak 4,5 *
Mňam aneb Prima vařečka (1998) (pořad)
aspon je to o jídlo a to já rád:))