Recenze (420)
Zmizelá (2014)
Tak ako Finchera nemusím, tak toto je fantastický film....*SPOILER:chladný až mrazivý presne ako jeho hlavná hrdinka....*KONIEC SPOILERU.......Fantastická Rosamund Pike....
Interstellar (2014)
Komplexný film....nič viac k tomu nemožem dodať....spolu s Prestige najlepší Nolan
2001: Vesmírná odysea (1968)
Po opatovných zhliadnutiach mením svoj povodný komentár a potvrdzujem, že je to geniálne....
Transformers: Zánik (2014)
Prekvapujúco znesiteľné a lepšie ako dvojka a trojka....len to mohlo byť o takých 45 minút kratšie...veľké plus za nahradenie Shii Wahlbergom...
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Oproti jednotke obrovský posun vpred...
NON-STOP (2014)
Možno chvíľami nelogická, ale vskutku adrenalínová jazda až do konca...
Na hraně zítřka (2014)
Skvelý blockbuster s prekvapivo inteligentným scenárom....pri sledovaní sa mi vybavili spomienky na Hviezdnu pechotu a Votrelcov (a to myslím ako pochvalu)....90 %
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Nie tak dravé ako First Class, ale o to viac prepracovanejšie.
Godzilla (2014)
Stará dobrá "japonská" Godžira :-)
Enderova hra (2013)
Taký slušne natočený výcuc jednej skvelej knihy...I keď záver je tak hlúpo pozmenený, že je to až smiešne...Zaujímavé komentáre: Mertax, DaViD´82, Marius, Jossie....