Recenze (22)
Železná srdce (2014)
Za co ta jedna hviezda ? Asi za pomerne pohladne tankové scény, nebyt strel ako zo starwars, mohli byt aj 2 hviezdy . Inak tomu chybalo uplne vsetko, a ten zaver. .. och,. .. WW2 je nevycerpatelnou studnicou inspiraci, ešte ze tento pribeh je vymysleny, ale to bol i Saving Private Ryan ale ten bol naopak skvely .
Fargo (2014) (seriál)
Tomuto fakt nerozumiem. 91%??? V stručnosti: sledujeme mentálny a spoločenský vývoj postavy Lestera, čo je na začiatku nešikovný úradník bez štipky sebavedomia v úspešného muža a to hlavne potom, čo zabije svoju manželku a všetkých okolo seba oklame. Aj keď je pritom presvedčivý ako vietnamské digitálky. Klamár a slaboch ale ostáva až do konca. Druhou ústrednou postavou je vrah Malvo, s ktorým si Lester chtiac či nechtiac občas skríži cestu. Okolo nich sa odohráva niekoľko nezaujímavých príbehov, ktoré vedú od nikiaľ nikam. Ďalšie postavy sú niekedy až bizarne neprirodzené či absurdne hlúpe (šerif Bob Odenkirk), postavy činia nezmyselné rozhodnutia a ich pohnútky k nim ostávajú záhadnou. V celej sérii chýba nejaký moment prekvapenia, alebo iný emočný podnet, proste čučíte a nič sa nedeje. Do konca som vydržal iba preto, že som dúfal v nejaký zaujímavý zvrat, dychberúce vyvrcholenie alebo prekvapujúce odhalenie a.... nič. Seriály podobného žánru, napr. True Detective alebo aj Wallander, tie sú oproti tomuto naozaj skvelé. Pre mňa veľké sklamanie a zabitý, aspoň, že to bola len 1 séria...
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Moj najdrahsi Frodo, takto dopadol 1.diel ocakavaneho veldiela. Najprv to negativne: komercne zaujmy iste prebili tie umelecke, ked sa tvorcovia rozhodli rozdelit Hobbita na 3 casti. Je jasne ze kazdy rok pribudne do pokladnicky krasna suma, aj ked som presvedceny, ze kvalita bude chybat. Stredozemi tiez neprospelo prilisne predigitalizovanie, obzvlast ak tie efekty su stale na rovnakej urovni ako pred par rokmi, teda napriklad digitalnym vrrkom som opat neuveril. Bitky su bezhlave neprehladne mlaticky, pri ktorych skupinka trpaslikov chce vyhladit zlych skretov a ti zli skreti su miestami skor smiesni. Jazda Radagasta na kralikoch je opat az prilis digitalna a nevieryhodna. Celkovo film nepriniesol ziadne nove prekvapive momenty a velmi malo silnych scen. Teraz pozitiva. Podmanivy ustredny motiv a titulna piesen Misty Mountains a z tych silnych scen iste hadanky s Glumom v jaskyni a Bilbo vahajuci ci zotnut Glumovi hlavu. Prial by som si, aby dalsie dva diely boli aspon o nieco lepsie, ved cele dielo Tolkiena za to bezpochyby stoji.
Partička (2011) (pořad)
We want more and more and more!!! Neberte nam particku !!!
Krvavý příliv (1995)
Nič mimoriadne, gýčovitý Bruckheimer production. Tesné vyhýbanie sa torpédam zlých Rusov, vypínanie rakiet v posledných sekundách, americkí hrdinovia, totálny happyend a to všetko zabalené do trochu umelého akčného formátu. Das Boot je viac stiesnený a nedocenená Hlbina napínavejšia.
Vražedná stěna (2008)
Žiadne klišé, len vynikajúco natočený príbeh, ktorý mrazí nielen prostredím. Kto niekedy nevystúpil na vrchol, sotva pochopí pohnútky tých, ktorí vedia, že ich vkladom do súboja s horou je ich vlastný život. V tomto filme som sa necítil ako nezainteresovaný divák v teple domova pri kávičke, ale vnútorne som trpel s mladými horolezcami. Miestami som si aj kontroloval prsty, či nemám omrzliny...
Nákaza (2011)
Nebyť veľkých mien,sotva by to vyšlo aspoň na DVD. Dej: svetom sa šíri nebezpečný, samozrejme zmutovaný virus, ktorý rýchlo svoje obete zabíja. Tímy vedcov hľadajú protilátku, medzitým sa niektorí nakazia, v spoločnosti vládne panika, nakoniec však všetko dobre dopadne a vakcína je na svete. Mrazí vás z toho? Nebude ani keď si to pozriete, alebo svoj čas radšej využijte lepšie, vážne.
Zodiac (2007)
Na Finchera podpriemer a v rámci žánru slabý priemer.
Správci osudu (2011)
JASON BOURNE !?! WTF???
Warrior (2011)
Smelo vyhlasujem, ze najlepsim filmom r.2011 je Warrior. A to zapasnicke sporty neprezivam, nepraktizujem, nedoporucujem. Hviezda Toma Hardyho stupa, este o nom budeme vela pocut.