Recenze (199)
Konečná (2007)
Víťaz Súťaže krátkych filmov, Artfilm 2008.
Slimák (2006)
Dostal som všetko, čo som čakal. Neoriginálnu zápletku, šťavnaté a celkom kvalitné gore efekty, čierno-čierny humor s premenlivou údernosťou v slizkej zmesi, ktorá sa - narozdiel od svojej promo kampane - nehrá na niečo, čím nie je.
Flower in the Pocket (2007)
Citlivá sonda do detskej duše, ktorej výpovedná hodnota prebíja technickú nekvalitu, zjavne zavinenú nízkym rozpočtom.
Hnus (1965)
Rozklad mŕtveho králika a ženskej duše. Prekrásna Catherine Deneuve a výborná Polanského réžia v neprávom akosi zabudnutom diele.
Výlet (2002)
Alice Nellis dokáže vytvoriť majstrovské dialógy, životaschopné postavy a pulzujúce vzťahy medzi nimi v emocionálne vypätých scénach, ktorých silu občas rozdrví hrozná hudobná dramaturgia jej filmov. Výlet sa môže "pýšiť" všetkými spomenutými znakmi a nad priemer ho vyzdvihuje najmä prítomnosť (a klasicky skvelý výkon) Ivy Janžurovej.
Na skle maľované (1980) (TV film)
Divadelné predstavenie pôsobilo určite ešte intenzívnejšie, televízna inscenácia na sile stráca, ale inak, našťastie, zachováva všetko (obsadenie, hudba, texty) pôvodné a teda nadštandardné.
Hlas moře (2004)
Ťaživý film o tom, že "život je právo, nie povinnosť", ktorý dáva v kontroverznej téme priestor obom názorovým pólom. Keby to miestami nerobil pateticky (scenár), zaslúžil by si plné hodnotenie vďaka skvostnému Bardemovi a Amenábarovej poctivej réžii.
Bloody Merry Christmas (2007) (studentský film)
Rozkošné figúrky, zopár zábavných momentov, ale odkazov na hororové klasiky mohlo byť viac.
Démoni (2007)
**, ****, ***.
Tři pytle cementu a živý kohout (1976)
"Si náš najlepší, najlepší, najlepší kamarát!"